Verwijderd
Dit staat voor de latency-timing van je geheugen, moet je gewoon op de standaard waarde laten staan...
<dombomode>
Ik heb een Celly2 566 thuis liggen, moet hij op een Asus K7, Abit BP6, Intel Triton, of een Abit BE-II-moederbord?????
</dombomode>
Ik heb een Celly2 566 thuis liggen, moet hij op een Asus K7, Abit BP6, Intel Triton, of een Abit BE-II-moederbord?????
</dombomode>
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
op een be6-II met slotket.
weet niet wat voor intel boardje dat is.
de abit bp6 ondersteunt alleen standaard celery i's (ja ok kan wel met die neo.. maar toch)
de asus k7 is een athlon board.
weet niet wat voor intel boardje dat is.
de abit bp6 ondersteunt alleen standaard celery i's (ja ok kan wel met die neo.. maar toch)
de asus k7 is een athlon board.
intel triton is de TX chipset
dus voor de p1
dus voor de p1
Latency timings zo laag mogelijk zetten.. 2-2-2 dus, als ie dan niet stabiel wil lopen zet je 'm op de standaard waarden..
Stropdas, wat moet je met die borden als je niet eens weet waarvoor ze zijn?
Don't You stare there, Operate!
Bnard snapt me tenminste. Als er op staat dat hij 322 is, meot je m toch op 322 zetten als je er niets van weet? Lijkt me enigzins een klein erg ontiegelijk mini-beetje logisch.
Zet jij m voor de zekerheid maar op 333, dan gaat het zeker allemaal goed, maar als je m op 666 kan instellen lijkt me dat voor jou een betere keus.
Zet jij m voor de zekerheid maar op 333, dan gaat het zeker allemaal goed, maar als je m op 666 kan instellen lijkt me dat voor jou een betere keus.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1