Wi-Fi

Pagina: 1
Acties:

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-08 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Topicstarter
Weet er toevallig iemand of er een bedrijf/aanbieder van plan is om binnenkort Wi-Fi te gaan aanbieden? Dit omdat ik in een dorpje woon waar nog geen ADSL of kabelinternet beschikbaar is :( . Er is hier nu wel een bedrijfje in de buurt dat in een naburig dorp een of ander soort draadloos internet wil gaan aanbieden.

Hiermee kom ik dus gelijk op mijn 2e vraag: Wie kan me uitleggen wat dat bedrijf met het volgende zou kunnen bedoelen?? URL is www.bcbnet.nl/hsdi

Toen ik aan degene van dat bedrijfje ging vragen of dit Wi-Fi was kreeg ik als antwoord dat Wi-Fi nog illegaal was. Maar aangezien ik op www.dedigitalerevolutie.nl had gelezen dat door een wetswijziging het legaal was vond ik dit een raar antwoord. :?

Degene die een nuttige reactie plaatsen: Alvast bedankt

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Op vrijdag 12 juli 2002 20:48 schreef FlipFluitketel het volgende:

Hiermee kom ik dus gelijk op mijn 2e vraag: Wie kan me uitleggen wat dat bedrijf met het volgende zou kunnen bedoelen?? URL is www.bcbnet.nl/hsdi
Ja, welke van de slides (irri slide show |:() :?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Doet me een beetje hieraan denken: [topic=545923/1/500]

En inderdaad irritant, die slides op die site: lekker rustig lezen in anders. Het zij zo.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

info zonder slides [SPAM Check je mail]

en inderdaat gaat het hier om een soortgelijk product
dan van ixs , het bedrijf waar BcB-Net mee samenwerkt
komt in de maand augustus met een officieele productpresentatie , om u toch alvast hierover te informeren
heeft BcB wel alvast vrijblijvend de info op het net gezet.

dit is meschien niet zo profecioneel , maar ja beter dan geen info .

groeten uw regiodealer HSDI , gemeente Hunsel