PCformat

Pagina: 1
Acties:

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 15:50
OP schiphol zat ik een beetje te kijken bij de tijdschiften om wat te kopen natuurlijk wat ik had een vliegreis van 13 uur tegemoet. dus ik koop wa games magazines o.a. Pcformat. tijdens het vliegen kom ik er achter dat het eigenlijk best een goed blad is.

nou is mijn vraag weten jullie of ze die in nederland ook verkopen in de boekenwinkels of degelijke en als ze die niet verkopen ook een abonoment(of zoiets)zou kunnen krijgen daar in nederland. En ik zou natuurlijk willen weten ofdat jullie dat blad kennen en wat jullie er van vinden.

btw. ik ben nu op vakantie en kan daarom nie zelf ff gaan kijken.

edit: ik heb al de search gebruikt

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:53
beetje fout forum maar hij ligt dus wel (duits blad) bij de bruna.

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
ik heb die in nl ook wel eens gezien volgens mij bij de bruna op het trein station.

• pickatchoo
  • Niet online

pickatchoo

Hardcore Lurker!

Bruna verkoopt ze, niet alleen duits, ook in het engels.
Ik heb 'm jarenlang gelezen in de tijd dattie nog geleverd werd met 2 hele floppen >:)
Is gewoon een lekker lezend allround blad.

Eigenlijk kun je 'm in ieder zichzelf respecterend kisokje vinden voor zover ik weet.

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 15:50
maar je dus jezelf ook gewoon aboneren of gaat da nie omdat het een engels blad is.

want telkens naar de bruna gaan voel ik niet veel voor

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
hij ligt hier gewoon bij de Appie heijn in't dorp.

• Randomcybrarian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11-2021

Randomcybrarian

Information assimilated!

In de meeste boekhandels ligt de PCFormat wel. Ik heb het 5 jaar los in de winkel gekocht maar kwam er 1,5 jaar geleden achter dat een abonnement (via creditcard) echt *stukken* goedkoper was. Check https://www.futurenet.com/secure/subs1.asp?ID=33 en http://www.pcformat.co.uk

Het is idd een prima blad overigens

• eth0
Ik vindt trouwens het technische nivo/kwaliteit van nederlandse bladen zwaar tegen vallen het beste vindt ik nog c't van de nederlandse, maar ja c't wordt gewoon vertaald van de duitse c't zelf schrijven ze bijna niets ben daar een keer op de redactie geweest ze doen bijna alleen maar vertalen.

Daar in tegen zijn buitenlandse bladen, engelse maar ook duitse zijn op technisch nivo veel hoger dan de nederlandse.

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 11:05 schreef eth0 het volgende:
Ik vindt trouwens het technische nivo/kwaliteit van nederlandse bladen zwaar tegen vallen het beste vindt ik nog c't van de nederlandse, maar ja c't wordt gewoon vertaald van de duitse c't zelf schrijven ze bijna niets ben daar een keer op de redactie geweest ze doen bijna alleen maar vertalen.

Daar in tegen zijn buitenlandse bladen, engelse maar ook duitse zijn op technisch nivo veel hoger dan de nederlandse.
Tja, buitenlandse bladen hebben meer afzet grotere oplage dus meer geld en meer middelen. Dat komt meestal het niveau wel ten goede. En trouwens wat is er mis met een vertaald blad? Zolang de content goed is vind ik het geen probleem.

• eth0
Op zaterdag 13 juli 2002 11:43 schreef René vd Veen het volgende:

[..]

Tja, buitenlandse bladen hebben meer afzet grotere oplage dus meer geld en meer middelen. Dat komt meestal het niveau wel ten goede. En trouwens wat is er mis met een vertaald blad? Zolang de content goed is vind ik het geen probleem.
Helemaal niets, maar je ziet wel waar de kwaliteit vandaan komt, niet uit nl dus

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:39

NoTimeRemains

I know

maar wat is dan volgens jullie een heel goed blad (NL) wat alle consoles + pc reviewd/alleen PC doet?????
ben al jaren op zoek

This is the Way.

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 13:25 schreef HIValicious het volgende:
maar wat is dan volgens jullie een heel goed blad (NL) wat alle consoles + pc reviewd/alleen PC doet?????
ben al jaren op zoek
Power unlimited?
Pagina: 1