Forget your fears...
...and want to know more...
Ik zou er wel een fan in laten zet hem anders op 7 volt is hij een stuk stiller maar heeft nog wel wat koeling
Het is altijd veiliger om een fan in uw voeding te houden, ma mijn pc heeft maanden gedraaid zonder voeding fan en werkt nog perfect.
Ik heb hier een k6-2 400 mhz als servertje staat, ik heb er een socket a heatsink op gezet met een 60mm fan op 5 volt.
De kast staat altijd open en ik heb de fan uit de voeding gehaald, draait perfect
Nou trekt dat ding echt weinig stroom en het is maar een 200 watt AT voeding dus hij wordt niet echt warm
De kast staat altijd open en ik heb de fan uit de voeding gehaald, draait perfect
Nou trekt dat ding echt weinig stroom en het is maar een 200 watt AT voeding dus hij wordt niet echt warm
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Ik rijt de HD er ook nog uit... Booten van flop. En dan doettie maar wat ie niet laten kan.
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
ik heb zelf een temp controlled schemaatje erin gezet, op kamer temp staat de voeding fan uit, wordt ie warmer gaat ie draaien, hoe warmer hoe sneller.
Ik heb voor de rest geen koelers erin zitten en geen hdd, dus dat is echt lekker stil
Ik heb voor de rest geen koelers erin zitten en geen hdd, dus dat is echt lekker stil
Idd, in elk geval een fannetje op 5V, die hoor je echt niet hoor
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
5 volt zou ik niet doen, dan heb je een (redelijk grote) kans dat ie niet start. 7 volt is veiliger en ook gemakkelijk te verkrijgen in je pc. Ook op de site van dabit staat een schemaatje over hoe een fan op 5 volt te 'kickstarten' zodat ie dus wel altijd draait.
De fan in m'n voeding (Duron 750, gf2mx-400, etc) draaid al maanden zonder problemen @5V. En die's bijna onhoorbaar...
Verwijderd
je voeding in de koelkast zetten?Op vrijdag 12 juli 2002 23:41 schreef gabberjoost het volgende:
De fan in m'n voeding (Duron 750, gf2mx-400, etc) draaid al maanden zonder problemen @5V. En die's bijna onhoorbaar...
Pagina: 1