Toon posts:

Oogje maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vandaag een mod afgemaakt, hier post ik later nog pics van want morgen doe ik er CCFL`s in...
Het gaat om een 2-delig logo, aan de linkerkant zit in het origineel een oogje...
Nu is die linkerkant straks blauw opgelicht met een CCFL staafje (rechts wordt rood)
Nu had ik 3 plannen om het oogje te maken :
- Uitdremelen en op plexi plakken (meest stimpele manier)
- Gat in plexi, 5MM rode led erdoorheen
- In plexi frezen , buiten zicht een led in plexi en oog licht op.

Nu ben ik dus van plan het oogje te frezen.
Ik heb een dremel van de Aldi (die topcraft jah) zit bij die set een tool waar je dit mee kan doen ??

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
*kick* :)

Even om te verduidelijken : Ik wil een oogje in plexi maken. Ik wil dan met EEN tool (ik weet niet welke) het oogje erin "graveren". Dan een ledje in de zijkant van het plexi plaatsen zodat het oogje (gewoon een rondje van +/- 1 cm doorsnede) laten oplichten.

Is dit mogelijk en zojah, met welke tool ?

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 15:11
dremel

Verwijderd

Topicstarter
jah, daar was ik ookal achter, maar welke tool ?

Verwijderd

boortje :?

Verwijderd

Ik heb er zo'n soort orange keihard schuur ding bij, als je die op lage toeren laat draaien kan je er redelijk mee tekenen denk ik, maar ik denk dat je beter een stuk dun karton kan pakken, daar je oogje uitsnijden en dan met schuurpapier met de hand eroverheengaan, veel mooie effect lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 22:16 schreef Thorry het volgende:
Ik heb er zo'n soort orange keihard schuur ding bij, als je die op lage toeren laat draaien kan je er redelijk mee tekenen denk ik, maar ik denk dat je beter een stuk dun karton kan pakken, daar je oogje uitsnijden en dan met schuurpapier met de hand eroverheengaan, veel mooie effect lijkt me.
Ik heb bij m`n dremel ook een tool met aan het einde een klein bolletje, ook zo`n schuur ding.
Waarschijnlijk kan ik dit het beste gebruiken ?? weet iemand een draadje of linkje waar ik het principe van een glowpad kan zien en hoe men dit het beste kan doen ??

Verwijderd

gewoon graveren en niet moeilijk doen. het beste is het om het in een standaard te doen. dan heb je overal dezelfde diepte in het plexiglas. en anders. een vaste hand hebben :9 veel succes en tot TecLan ;)
Pagina: 1