Toon posts:

Halo PC release date aangekondigd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Veel mensen zitten hier waarschijnlijk al op te wachten, eindelijk maar toch is de datum bekendgemaakt voor de PC/MAC.

Schrik niet.. zomer 2003 en Halo wordt geport door Gearbox software (oa Half-life uitbreidingen, 007 Nightfire etc..)
Halo for PC is expected to be available in summer 2003. The Macintosh version is also expected to be available in 2003. Additional information regarding game content, features and enhancements will be announced at a later date.
"We've been dying to play Halo online with a PC ever since its spectacular launch last year," said Gearbox Software President Randy Pitchford. "The team at Gearbox has the experience and the talent to not only bring Halo to the PC, but also to add enhancements that exploit the multiplayer capabilities that PCs are known for."
bron: http://www.shacknews.com/docs/press/071202_halo.x

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/halo/sim-halo-0015.jpg

Zucht, gewoon 1,5 jaar later. Tegen die tijd ligt Doom 3 ook al in de winkels.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
denk dat de hype van Halo inmiddels al aardig over is... de Xbox release heeft hier in ieder geval niet veel stof op doen waaien

ben bang dat het de kant van daikatana op gaat, want uiteindelijk zit je toch naar een verouderd spel te kijken als ie eenmaal uit is over een jaar

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
flop :z

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het is wel leuk om dan dat ding op de PC eens te zien ja, maar echt een heel bijzonder spel zal het dan wel niet meer zijn. :)

Aangezien ik er niet zoooo'n fan van ben heb ik er wel een jaartje wachten voor over. ;)
Dat het helemaal flopt hoeft lijkt me niet. Waarom zou een spel over 1 jaar stom zijn terwijl het nu leuk is? Niet iedereen heeft een xdoos :)

🌞🍃

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 20:31 schreef DataBeest het volgende:
Het is wel leuk om dan dat ding op de PC eens te zien ja, maar echt een heel bijzonder spel zal het dan wel niet meer zijn. :)

Aangezien ik er niet zoooo'n fan van ben heb ik er wel een jaartje wachten voor over. ;)
Dat het helemaal flopt hoeft lijkt me niet. Waarom zou een spel over 1 jaar stom zijn terwijl het nu leuk is? Niet iedereen heeft een xdoos :)
Omdat je ten tijde van doom3 liever naar doom3 gfx kijkt :P

Verwijderd

laten we hopen dat het op de PC ook zo leuk word....

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ik vind halo op de xbox al niet echt leuk, dus op de pc zal het niet veel leuker worden als het hetzelfde blijft

iStockphoto

Verwijderd

HAlo is speciaal vet op Xbox want je kun met 2 speler het spel spelen.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mja ik ben maar voor de Xbox versie gegaan, had al zo'n gevoel dat het lang zou duren of helemaal niet meer zou gebeuren. En als FPS freak kan ik zo'n spel niet laten liggen natuurlijk :P

Zo bijzonder vind ik Halo overigens niet, zeker wel een goed spel, maar best FPS ever my ass :Y) Coop is wel een briljante toevoeging, zou verplicht moeten zijn :(

Ik las dat er voor de Xbox versie een heleboel ideeën geschrapt waren, dus misschien wordt het nog wat met die PC versie.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

best FPS is Half-Life!

(voor zijn tijd)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:58

Bloodclot

Jawier!

cool. ik ga alleen voor de multiplayer ervaring.
Anders is het voor mij een standaard shooter.

Verwijderd

Tis niet eens een goed spel ...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 20:46 schreef darthraver het volgende:

[..]

Omdat je ten tijde van doom3 liever naar doom3 gfx kijkt :P
Ik denk niet dat ik volgend jaar ALLEEN nog maar doom3 speel, een paar spellen erbij kan echt wel ;)
Op vrijdag 12 juli 2002 21:46 schreef KiereWeed het volgende:
best FPS is Half-Life!

(voor zijn tijd)
Blijf jij alleen maar HL spelen tot je 80e? :+
Misschien blijft het wel voorlopig de leukste (voor jouw), maar dat is toch geen reden om dit niet leuk te vinden? :)

🌞🍃

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-11 07:37

Tjark

DON'T PANIC

Ik hoop dat het een grote flop wordt.

Dat zal die slappe softwarehuizen leren! (ok, Bungie is overgenomen door MS dus ze konden er ook weinig aan doen.)

*insert signature here

Verwijderd

Op de Box is het een briljante game, het zou gewoon zonde zijn als ie zou floppen.
Hij evenaart de Box-versie nooit, maar boor hem niet meteen de grond in.

Verwijderd

Ik vind er nu niks meer aan.... MS heeft z'n kansen verspeeld bij de PC gamers IMHO.

Ik wacht met smart op de 'Halo killer' Breed!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 15:33
Op vrijdag 12 juli 2002 22:30 schreef NmQ.Thijs het volgende:

[..]

Op de Box is het een briljante game, het zou gewoon zonde zijn als ie zou floppen.
Hij evenaart de Box-versie nooit, maar boor hem niet meteen de grond in.
Waarom zou hij de X-box versie nooit evenaren? Waarschijnlijk zal 't er op de pc een stuk gelikter uitzien dan op de xbox en misschien komen er wel allerlei nieuwe spel elementen in ook...

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11 14:31

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Kon nog wel interessant worden, ze moeten nu natuurlijk weer features inbouwen die bij de xbox niet konden, mooiere, uitgebreidere graphics, meer missies, betere multiplayer. Ze nemen er niet oor niks zolang de tijd voor, als het een simpele 1 op 1 poort was geweest dan konden we hem nu waarschijnlijk al spelen :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

Waarom zou hij de X-box versie nooit evenaren? Waarschijnlijk zal 't er op de pc een stuk gelikter uitzien dan op de xbox en misschien komen er wel allerlei nieuwe spel elementen in ook...
Een beetje omslachtig geformuleerd, maar ik denk dat ie het op de PC niet zo goed zal doen als op de Box.
De hype die er was, de originaliteit die het had is op de PC niet aanwezig. Daar komt nog eens bij dat er op de PC (betere) alternatieven zijn en dat die er destijds op de XBox niet waren.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Ik wacht dan liever op Planetside. Halo is tegen die tijd alweer dik achterhaald, en Planetside biedt ongeveer 't zelfde, maar dan op een nog grotere schaal, en in een continu doorgaande wereld. Bovendien ziet 't er best lekker uit :9~
En Gearbox doet dus de port naar de PC. Woohoo, straks krijgen we dus Halo met de Half-Life engine :P

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 12 juli 2002 22:28 schreef TjarkVerhoeven het volgende:

Dat zal die slappe softwarehuizen leren! (ok, Bungie is overgenomen door MS dus ze konden er ook weinig aan doen.)
|:(

-5 BULLSHIT FLAME

Een fusie ga je aan als er voor beiden partijen voordelen aan zitten, bungie die al vanoudsaf aan goede games maakt kan met een fusie veel extra kennis over x-box development krijgen, en dit heeft natuurlijk een enorme payoff gehad, niet voor niets is HALO het best verkochte console game van 2002

Verwijderd

Tegen die tijd ben ik HALO 2 via Live! aan et spelen :P

• Peertje
  • Niet online
Ik snap niet wat er zo speciaal aan dat hele Halo is. Kheb hem op de Xbox in 1 dagje uit gespeeld en vond het wel leuk. Maar echt speciaal niet :/ Alleen het bumpmappign was mooi om te zien :9~

• Chiron
  • Laatst online: 09:27

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op vrijdag 12 juli 2002 21:15 schreef Iceflisk het volgende:
duh... een van de oorspronkelijke ideeen van HALO was 64 en 128 speler multiplayer arena's op het internet en LAN's te kunnen spelen, wat Micro$oft nu dus in een klap om zeep heeft geholpen door bungie uit te kopen en het eerst 'xbox-only' te maken en vervolgens een pc-release vet lang uit te stellen :r

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:51
Op vrijdag 12 juli 2002 21:15 schreef Iceflisk het volgende:
en op de pc/mac met 100 ofzo... nee maar dan vind ik t met 2 man ook vetter :?

anyway, ik boycot halo toch... origineel ontwikkeld voor de mac, toen ook pc geworden totdat MS met hun vieze gore stinkgeld kwam en ze opkocht...

(ja dollars zijn lelijk, en stinken, dus ik flame niet)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op vrijdag 12 juli 2002 20:25 schreef ds het volgende:
Veel mensen zitten hier waarschijnlijk al op te wachten, eindelijk maar toch is de datum bekendgemaakt voor de PC/MAC.

Schrik niet.. zomer 2003 en Halo wordt geport door Gearbox software (oa Half-life uitbreidingen, 007 Nightfire etc..)
door microsoft????

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
ik vind het gewoon lullig en onbeschoft wat microschoft heeft gedaan met Halo, het was een veel belovende game voor de pc, iedereen wou het hebben...kopen ze het bedrijf op en even later zijn er zelfs geruchten dat het xbox only wordt :r en dan m nu laten POORTEN nogwel |:( van mij zou i ook wel mogen floppen..geen problemen mee hoor..er zijn wel zat andere games.. :7 (dit soort gedrag moet afgestrafd worden)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Gehaktbal
  • Laatst online: 06-09 10:40
Van een PS2 naar PC porten.. ok.
Maar van een X-BOX wat in principe voor 99% een PC is naar een PC, om daar 1 jaar over te doen.. komop zeg :r

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

ik begrijp ms wel een beetje.. iedereen heeft een pc dus als je halo op pc uitbrengt dan hoef je der geen xbox voor te kopen.

maar tegen de tijd dattie op pc is dan is halo allang achterhaald en is natuurlijk (zoals standaard voor console=>pc=>console ports) halo 2 alweer uit op het oorspronkelijke platform. ik denk trouwens dat iedereen tegen die tijd conitinu aan het UT 2003-en is :9~

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• raptorix
Op zaterdag 13 juli 2002 12:50 schreef Yonni het volgende:
ik vind het gewoon lullig en onbeschoft wat microschoft heeft gedaan met Halo, het was een veel belovende game voor de pc, iedereen wou het hebben...kopen ze het bedrijf op en even later zijn er zelfs geruchten dat het xbox only wordt :r en dan m nu laten POORTEN nogwel |:( van mij zou i ook wel mogen floppen..geen problemen mee hoor..er zijn wel zat andere games.. :7 (dit soort gedrag moet afgestrafd worden)
Hoe kom je erbij :? Lees OXM maar eens deze maand staan 8 bladzijden exclusief in over making of halo, vanaf begin af aan is er voor xbox ontwikkelt. En zonder xbox had deze game nooit zo mooi geworden, simpelweg omdat voor de PC markt nauwelijks mooie spellen gemaakt kunnen worden, vind je het gek met al die zwervers die maar lopen te mauwen dat hun games niet draaien op hun cheapo gf2

• raptorix
Op zaterdag 13 juli 2002 12:47 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

door microsoft????
Microsoft ontwikkelt al meer als 10 jaar voor de mac schat ik zo, IE wordt zelfs gewoon kosteloos voor de MAC gemaakt zonder dat er maar iets aan te verdienen valt. Daarnaast zijn paketten zoals office gewoon voor de mac beschikbaar. Laatst was het zelfs zo dat Office op de Mac voorliep op die van de PC.
Pagina: 1