Wat ik nog vergeten was; zoals hierboven zag hij er eerst uit..

Ik zal vertellen wat ik allemaal veranderd heb aan mijn kastje aan de buitenkant:
- 3 Gaten in de voorkant geboord (sinds de brugklas weer een boor in mijn handen
- Met plakplastic vlammen aan zijkanten en bovenkant gemaakt en versieringen aan de voorkant
- Blauwe aan/uitknop zwart gespoten
Aan de binnenkant:
- Extra casefan 80mm
- Heb ik de voltages van 2 fans veranderd (outtake casefan en cpu fan) van 12 volt naar
7 volt.
Dit om het lawaai minder te maken, wat overigens goed gelukt is de kast is nu lekker stil!
- De bedradingen opgebonden ter verbetering v.d. airflow
- CPU fan laten zuigen ipv blazen
- Een poging gedaan om atoomgevaar-logo's te maken op twee fans. (je mag zelf beoordelen of dat
eruit te halen is
(Ik heb niet de beschikking tot een dremel of zaag dus ga niet zeuren dat ik er een stuk uit had moeten zagen..)
Ikzelf vind in ieder geval dat de (simpele) mod goed gelukt is; voor weinig geld een stuk mooier, koeler en stiller.
Dat plakplastic is echt een aanrader; zoals je kunt zien ziet het er mooi uit, en het is veel minder gedoe dan spuiten met een spuitbus. Ook verneuk je hiermee je kast niet want het kan er zo weer af. Je kan het bij de gamma halen voor 3,80 euro of zo per rol van 2 meter bij 45 centimeter waar je genoeg aan hebt..dus pak de schaar en laat je creatieve kant naar boven komen..
temps: case temperatuur is idle 4 graden lager, stressed 5 graden lager
cpu temperatuur is idle 3 graden lager, stressed 2 graden lager
ten slotte nog iedereen van dit forum bedankt want hier heb ik alle ideeen vandaan.:)