Toon posts:

Top Shop ---> Digiworld

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen, ik heb iets te melden over het bedrijf Digiworld. Ik doe persoonlijk veel bestellingen via Internet en tot nu toe vind ik Digiworld een top SHOP |:( !! Je wilt weten waarom natuurlijk ;)ze leveren binnen 24 uur en service is een standaard principe (dit is bij veel bedrijven niet het geval). Als je safe spullen wilt bestellen dan is Digiworld zeker een aanrader >:) zie www.digiworld.nl

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:21

Gamer

Electrified

Dit domein is ten behoeve van één van onze cliénten geregistreerd door Novagraaf
Hogehilweg 3
1101 CA Amsterdam
Postbus 22722
1100 DE Amsterdam Zuidoost
Telefoon: 020 - 564 14 11
Fax: 020 - 696 23 03
Info : domeinen@novagraaf.nl

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Hebben we hier niet de shopsurvey voor? Volgens mij is dit spam.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-04 23:26
Op vrijdag 12 juli 2002 19:38 schreef Galvatron het volgende:
Hoi mensen, ik heb iets te melden over het bedrijf Digiworld. Ik doe persoonlijk veel bestellingen via Internet en tot nu toe vind ik Digiworld een top SHOP |:( !! Je wilt weten waarom natuurlijk ;)ze leveren binnen 24 uur en service is een standaard principe (dit is bij veel bedrijven niet het geval). Als je safe spullen wilt bestellen dan is Digiworld zeker een aanrader >:) zie www.digiworld.nl
doe je een wedstrijd wie het snelste een slotje heeft?
dit hoort in de shop-survey en spam van mensen die er werken word hier niet gewenst.

Verwijderd

Je regt je alleen maar om te spammen. :r

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-04 17:04
ik snap hem niet raar hoor maar dit gat och neit over harde schijven enzo :r

Verwijderd

Ik zit dus al een week te wachten op mijn geheugen dat eerst op voorraad zou zijn. Vervolgens allerlei smoesjes. Vandaag zou ie dan eindelijk verstuurd zijn. "Meneer morgen heeft u hem binnen !!!" Eerdere bestelling van een HD verliep stukken beter.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

User galvatron heeft 1 post, dit is dus pure spam.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Snikker
  • Niet online
[tv zender modus]
en zo hebben we ook:

http://www.cdrwinkel.nl
http://shop.cdfreaks.com
http://www.opus.nl
[/tv zender modus]

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Wat heeft het eigenlijk met Opslagmedia & I/O Controllers te maken :?

A) Weet niet waar te posten, +
B) Hoort dit niet eens te posten = spammer!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03 13:54

harlekein

Creator Owner

Op vrijdag 12 juli 2002 20:08 schreef linus-1 het volgende:
Ik zit dus al een week te wachten op mijn geheugen dat eerst op voorraad zou zijn. Vervolgens allerlei smoesjes. Vandaag zou ie dan eindelijk verstuurd zijn. "Meneer morgen heeft u hem binnen !!!" Eerdere bestelling van een HD verliep stukken beter.
Ik heb precies hetzelfde probleem! Goede ervaring mee gehad, maar ik zit nu al een week op m'n nieuwe HDD te wachten.

De verklaring is hier te vinden. Ze zijn drukker bezig met spammen dan met het helpen van klanten. :r

Verwijderd

bannen die zooi, first post en dan dit :r

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op vrijdag 12 juli 2002 21:41 schreef epo het volgende:
bannen die zooi, first post en dan dit :r
Ik heb het al gemeld in [forum=26]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• dlmh
  • Laatst online: 13:11

dlmh

Lo-Fi

Dacht dat m'n mailbox werd vervuild met spam... maar nu blijkbaar ook al m'n geliefde GoT :'(

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik denk dat je www.digiworldbv.nl bedoelt....
En dat is een goede inet shop ja ,heb er al 3x dingen bestelt en altijd ging het goed....

Maar dit is en blijft reclame maken en daar is dit forum niet voor ,SLOTJUH !! >:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

Exirion

Gadgetfetisjist

*gaap*

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.