ik word helemaal wappie van die browsers,
ik heb nu echt alles geprobeerd!
ik heb op een win2000 server in de htmlroot een pdf filetje staan en een php pagina met php4.2.1(cgi).
dit werkt prima in bv netscape maar in IE krijg ik een vette berg garbage.
ook al fopen met rb gedaan en ook al die pdf file aangeroepen met include() en ook al gewoon ge-echo'd en ook al met/zonder of gedeeltelijke headers geprobeerd maar het wil niet netjes "inline" openen,
saven als attachement is me wel al gelukt maar dat wil ik niet.
wat de hell is going on,
op php.net had ene zack@php.net geschreven dat je passthru moet gebruiken maar dan gaat browser een uur nix doen.
weer iemand anders zij dat het ook fout ging als je sessies in je page gebruik maar die gebruik ik dus hier niet.
i'm lost
boohoo
ik heb nu echt alles geprobeerd!
ik heb op een win2000 server in de htmlroot een pdf filetje staan en een php pagina met php4.2.1(cgi).
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <? $file_name="my.pdf"; $fp=fopen($file_name, "r"); header( "Content-type:application/pdf\n Content-Disposition: inline;filename=\"mypdf.pdf\"\n Content-length:".(string)(filesize($file_name))); fpassthru($fp); fclose($fp); exit; ?> |
dit werkt prima in bv netscape maar in IE krijg ik een vette berg garbage.
ook al fopen met rb gedaan en ook al die pdf file aangeroepen met include() en ook al gewoon ge-echo'd en ook al met/zonder of gedeeltelijke headers geprobeerd maar het wil niet netjes "inline" openen,
saven als attachement is me wel al gelukt maar dat wil ik niet.
wat de hell is going on,
op php.net had ene zack@php.net geschreven dat je passthru moet gebruiken maar dan gaat browser een uur nix doen.
weer iemand anders zij dat het ook fout ging als je sessies in je page gebruik maar die gebruik ik dus hier niet.
i'm lost
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who