Toon posts:

Dode K7s5a :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zou iemand mij kunnen helpen met het opnieuw flashen van mijn bios, ik had instabiliteitsproblemen en hoopte deze te verhelpen met een biosflash.

helaas crashte mijn systeen tijdens de verificatie.

omgeving rotterdam svp.

ps ik krijg die bios chip er niet uit, any suggestions?

PLEASE HELP ME :(

Verwijderd

Topicstarter
come on guys im desperate :@

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Maak een diskette (hoeft niet bootable te zijn)
Zet daarop je bios en noem hem AMIBOOT.ROM
Stop de diskette in de comp en laat hem op de diskette booten. Als hij klaar is maakt hij 4 piepjes en reboot zichzelf.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anders bios-chippie laten vervangen, heb ik ook gedaan. Met ECS hoef je geen contact op te nemen, die verwijzen je toch door naar je retailer. Mocht die fix dus nit werken, dan moet je naar je retailer, die moet je bios gratis vervangen.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
http://www.flashbios.org

Bij mij was een flash ook fout gegaan. Na wat zoeken kwam ik op die site terecht. Geweldige service daar (NIET als spam bedoelt, ik spreek hier uit ervaring :o)

Maandag: Chip ingepakt, aangetekend opgestuurd,
Dinsdag: Mailtje dat de chip was aangekomen, opnieuw was geflashed, en weer was opgestuurd.
Woensdag: Chip binnen, in mijn mobo gezet (let op pin 1, maak er desnoods een foto van dat je weet hoe de BIOS erin moest!), en het draait als een zonnetje :D

PS: ook al is het een engelse site, het is een nederlander die het werk voor je doet.

Mocht je er geen vertrouwen in hebben, dan moet je je mobo laten repareren door EliteGroup. Maar ik denk dat je BIOS laten flashen goedkoper is en korter duurt. Mocht je nog vragen hebben, mail me dan.

Nogmaals, dit is niet bedoeld als spam voor die site, ik raad sleht de topicstarter een site aan waar ik goede ervaring mee heb. Mocht dit een overtrding zijn van de GoT regels, haal alles hier dan maar weg

Verwijderd

Topicstarter
thx guys ik ga eerst die amiboot proberen kijken of dat lukt en dan prober ik die ene service... ik baal er echt van joh... bah het is half twee in de ochetend en ik slaap echt kut hierdoor.. :@

Verwijderd

Topicstarter
oh ps kan iemand mij alvast vertellen hoe ik die chip loskrijg?

Verwijderd

staat op die site met een soort tangetje

Verwijderd

Topicstarter
WOW DE AMIBOOT IS GELUKT!!!!!!!!

IK KAN JE WEL ZOENEN !!!

*D

Verwijderd

Topicstarter
never mind :P

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Dat ie crasht tijdens het flashen?

Verwijderd

Topicstarter
nou de comp rebootte spontaan toen die moest verifienen of de rom ok was... kan er ook niets aan doen.. :(

Verwijderd

dat doet mijne ook hoor :)
hij flashed en dan checkt die um en dan FLATS reboot :) no problems

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:18

Dennahz

Life feels like hell should.

En zijn de instabiliteits problemen nou ook opgelost ?

Twitter

Verwijderd

het is een superstabiel bordje als je er maar een goeie (constante) voeding aanhangt. M'n k7s5a linuxbak zit aan de 150 dagen uptime nu, met erin de voeding behorende bij een Aopen HQ08 behuizing. :)
Pagina: 1