Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netwerk verbinding blijft branden, Comp. Uit

Pagina: 1
Acties:

• Peoples
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01 01:18

Peoples

No way!!....

Topicstarter
Ik heb een gigabyte 8ihxp met onboard LAN, als ik mijn computer nu uit zet blijft beneden (op het kabelmodem) de lampjes branden van send, receive en computer aan. Wake on lan staat in de bios uit. Weet iemand hier een oplossing voor of is ie er niet. (ja kabel eruit trekken ok)

Alles komt goed!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

als de voeding stekker eruit is geen licht meer ?

4015Wp west (Dordrecht)

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is het niet zo dat er altijd stroom op de netwerkkaart blijft staan?

Ik weet niet of het voldoende is om wake-on-lan uit te zetten. Wat iig wel werkt is het kabeltje tussen netwerkkaart en moederbord verwijderen.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
WOL uit en toch blijven de lampjes branden?
Heb je WOL echt uitgezet of gewoon uitgezet dat de PC mag opstarten van een WOL packet?

Op mijn Asus A7V-E met losse ethernet kaart kan ik 'Allow booting from LAN' (of zoiets dergelijks) wel uitzetten, en dan reageerd (oftewel, start niet op) mijn PC niet op een Wakeup packet, maar de lampjes blijven wel branden. Als ik de WOL connector losmaak dan gaat het lampje wel uit :o

EDIT: als het geen problemen geeft, waarom maak jij je er dan druk om (NOFI). If it ain't broke, don't fix it ;)

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik lees jouw stukje nu nog een keer en zie dat ik het misschien verkeerd heb begrepen. Klop het dat je bedoelt dat er data wordt verzonden terwijl je pc uit staat?
Op vrijdag 12 juli 2002 19:03 schreef Tutti-frutti het volgende:
als de voeding stekker eruit is geen licht meer ?
Lekker zinsbouw :p

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Met de ROM programmer van je NIC WOL op de NIC uitzetten. Einde.

Forget your fears...
...and want to know more...

Pagina: 1