GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
lampje aan = nieuwe post in dat forum
lampje uit = geen nieuwe poste
mapje rood = nieuwe post
mapje geel = geen nieuwe post
lampje uit = geen nieuwe poste
mapje rood = nieuwe post
mapje geel = geen nieuwe post
aha
maar wat is dan "nieuw"? like nieuw sinds de laatste keer dat ik heb ingelogd?
mja ^^^
maar die lanpjes hebben bij een forum zo groot als got allang geen nut meer.
Alle lampjes staan bij mij toch altijd aan
Alle lampjes staan bij mij toch altijd aan
Is al sinds ik hier kom hoor.Op vrijdag 12 juli 2002 18:53 schreef Gully het volgende:
ahamaar wat is dan "nieuw"? like nieuw sinds de laatste keer dat ik heb ingelogd?
Behalve bij het Mededelingenforum, daarvoor is het best wel handig.Op vrijdag 12 juli 2002 18:53 schreef [Airwolf] het volgende:
Dat ook... maar ik heb wel eens dat ik in de nacht bij bepaalde fora de laatste msgs al zo'n beetje heb doorgelezen en ik niet telkens wil kijken of er al iets nieuws is gepost.Op vrijdag 12 juli 2002 18:55 schreef elnino het volgende:
[..]
Behalve bij het Mededelingenforum, daarvoor is het best wel handig.
Mja ok dat is de enigsteOp vrijdag 12 juli 2002 18:55 schreef elnino het volgende:
[..]
Behalve bij het Mededelingenforum, daarvoor is het best wel handig.
Moet je niet zoeen nachtdier zijn johOp vrijdag 12 juli 2002 18:57 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Dat ook... maar ik heb wel eens dat ik in de nacht bij bepaalde fora de laatste msgs al zo'n beetje heb doorgelezen en ik niet telkens wil kijken of er al iets nieuws is gepost.
Ondertussen is het een indicatie voor je verslaving geworden - als overdag er in de techfora een lampje niet brand wordt zou je wat minder vaak op GoT moeten komen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
http://gathering.tweakers.net/reset.php
alle lampjes uit
alle mapjes geel
* D2k ramt daar veeeeeeeeeeeeeeeeeeel en vaaaaaaaaaaaak ops
alle lampjes uit
alle mapjes geel
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Op vrijdag 12 juli 2002 18:53 schreef Gully het volgende:
ahamaar wat is dan "nieuw"? like nieuw sinds de laatste keer dat ik heb ingelogd?
Het is sinds de tijd die daar staat.Hoi Gully, je laatste bezoek was op 12 juli 2002 @ 22:51
Je bedoelt dat je graag je medemodjes slaatOp vrijdag 12 juli 2002 22:49 schreef D2k het volgende:
http://gathering.tweakers.net/reset.php
Op vrijdag 12 juli 2002 23:14 schreef Kjev het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je graag je medemodjes slaat? Nooit gehoord van die URL trouwens, en nog nooit enige vorm van link daarnaar toe gezien
.
staat hierOp vrijdag 12 juli 2002 23:14 schreef Kjev het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je graag je medemodjes slaat? Nooit gehoord van die URL trouwens, en nog nooit enige vorm van link daarnaar toe gezien
.
het vette deel is de linkHoi Gully, je laatste bezoek was op 12 juli 2002 @ 22:51
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
En dat vertellen ze dan pas als dit forum bijna afgedaan isOp vrijdag 12 juli 2002 23:57 schreef BreadFan het volgende:
Is de GoT-easter egg.
Mooie dubbele kwoot trouwens, D2k
ah, nu snap ik hemOp vrijdag 12 juli 2002 23:16 schreef D2k het volgende:
het vette deel is de link
en dit gaat weer nergens over
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.