uhm leg ut aan mij of wil dat niet werken onder XP ?Op vrijdag 12 juli 2002 18:23 schreef Jalla het volgende:
nou ik weet dat je het met nvmax wel kan
rivatuner
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Geforce Tweakutility
Search ff wil je
realtime nog wel
tja, met CPU is dat makkelijk met een videokaart minder...
realtime is niet mogelijk dus. wat er staat is het, tis zelden iets minder of meer... misschien 0.1Mhz verschil..
Search ff wil je
realtime nog wel
tja, met CPU is dat makkelijk met een videokaart minder...
realtime is niet mogelijk dus. wat er staat is het, tis zelden iets minder of meer... misschien 0.1Mhz verschil..
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
Denk het wel , want hier werkt hij anders prima onder win xpOp vrijdag 12 juli 2002 18:26 schreef Dannyke het volgende:
[..]
uhm leg ut aan mij of wil dat niet werken onder XP ?
Misschien heb je een oude versie ?
Ik kan het met m'n Gf3 gewoon in de display properties
I love watercooling
dat zijn clock frequenties die op hele mhz-en zijn jah..en niet real-time zijn..ik denk dus dat i bedoeld dat i m op DAT ENE moment, precies wil zien wat de mhz-en zijn
op de 100e precies ofzo..kan ook met wincpuid..dan wel met cpu..maar gpu..geen flauw id
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Nvidia Bioseditor..
die leest dat uit, kan je ook aanpassen en dan heb je via biosflash je geheugen altijd op die waarde staan die je wilt hebben, scheelt weer het inladen van een progje
die leest dat uit, kan je ook aanpassen en dan heb je via biosflash je geheugen altijd op die waarde staan die je wilt hebben, scheelt weer het inladen van een progje
met elke oc proggel lijkt me zo...
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Pagina: 1