Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Scrollwheel muis

Pagina: 1
Acties:

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Topicstarter
Als ik mijn scrollwheel gebruik op Tweakers net dan wordt mij heel vaak (meestal geloof ik) een andere pagina voorgeschoteld, alsware ik zou klikken op een bepaalde link op de pagina.

Dit gebeurt ook als ik eerst expliciet ergens op de pagina in kwestie klik voor ik met scrollen begin.

Ook op FOK! gebeurt dit.

Hoe kan dit en kan ik dit ergens mee voorkomen?

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hm,

Ik heb dit ook eens gehad. Ik geloof dat em_exec de boos doener was. Dus ff ctrl-alt-del'en en die killen. Mocht dat 'm niet zijn ga ff door met killen tot je alles gehad hebt (behalve iexplore en explorer :) ), 't was iig 'n programma dat in de tasklist stond daar.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het komt door de Logitech mouse drivers.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Hehehe...

Dan heeft Microsoft zijn drivers toch beter voor elkaar dan Logitech. In FPS zat je met die Logitech drivers ook altijd al te K*Tten om je wheeltje netjes aan de praat te krijgen. (Em_Exec killen)

Aannames zijn fataal.

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Topicstarter
Kies ik voor het fijnste muisje, spelen de drivers weer eens niet mee...

Kunnen we logitech niet zover krijgen dat ze die aanpassen aan Tweakers? ;) ;)

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:19
Logitech heeft in zijn drivers extra functionaliteit toegevoegt zodat ze het scrollwheel in alle schermpies werkt en niet alleen de standaard schermpjes. Je kan overigens in de drivers gewoon instellen 'alleen office97 compatible scroll' of zoiets. Dan werkt het OK maar verlies je functionaliteit

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 17:50

ronaz

Wishmaster

ff op inhaken, het scrollwheeltje is ook wel eens de schuldige bij vreemde moderaties. als je net een post gemod heb en naar beneden/boven scrolt, staat er een verkeerde beoordeling in.

als je dus niet op zit te letten tijdens het modden.....

...is op zich al fout, dit valt dus meer in de categorie user errors

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Altijd even buiten het beoordelingslijstje klikken.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Altijd even buiten het beoordelingslijstje klikken[/quote]* Zpottr graaft diep in geheugen...

<ver weggezakt modus>
Is daar niet iets op te verzinnen met een onclick-event of zo? Dat de focus na selectie naar de submit button gaat? Ook meteen handig voor de mensen die hun muis liever zo veel mogelijk laten staan...
</ver weggezakt modus>

Zoef

Pagina: 1