Toon posts:

SB128 met LG 52 CDrom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb tijdje geleden een nieuwe AMD athlon gekocht, maat het geluid deed het niet goed. Alles opnieuw geinstaleerd. Weer getest en nu blijkt het volgende:

Als ik een mp3 van HDD afspeel heb ik geen problemen! SB128 werkt perfect.
Maar als ik een audio cd in mijn LG 52x leg dan lijkt het net alsof mijn LG's buffer leeg is, dan moet hij even denken en gaat dan weer verder met afspelen. Dat gaat weer 10-20 seconden goed en dan weer hetzelfde.

Gewoon data cd's is geen probleem voor de LG.

Ik verwacht dat het aan de LG ligt maar het geluid doet raar dus post ik het maar hier.

Heeft iemand een idee? suggestie? hetzelfde?

Bij voorbaad dank voor jullie input!

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 20:34

LegacyCode

De crack van de division

Speel je je muziek cd's soms digitaal af???
Vink dat eens uit bij de eigenschappen van je cd-rom in apparaatbeheer.

legacycode.net

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 09:28
Op vrijdag 12 juli 2002 18:43 schreef JUNKIE_XL het volgende:
Speel je je muziek cd's soms digitaal af???
Vink dat eens uit bij de eigenschappen van je cd-rom in apparaatbeheer.
Dan moet je wel zo'n audio kabeltje van je cd-rom naar je geluidskaart hebben lopen. Meeste mensen hebben dat tegenwoordig niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Digitaal afspelen? nooit van gehoord dat daar ook een setting van was. Dat moet ik dan even kijken.
En een kabeltje van cdrom speler, dat zal wel he, want ik krijg iig wat geluid, maar dan die fouten erin.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 23:51 schreef psmeets het volgende:

[..]

Dan moet je wel zo'n audio kabeltje van je cd-rom naar je geluidskaart hebben lopen. Meeste mensen hebben dat tegenwoordig niet meer.
Hoe loopt het dan? Via de IDE kabel anders? Dan moet ik voor de zekerheid nog even kijken of dat ik zo'n kabeltje heb lopen.

En ik kan in win98 ook geen lijst met IRQ's naar voren halen, dan kan ik namelijk zien of dat cdrom en geluidskaart op dezelfde irq zitten.

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Op vrijdag 12 juli 2002 23:51 schreef psmeets het volgende:

[..]

Ook voor analoge weergave heb je een (ander) kabeltje nodig tussen je kaart en de cd-drive.

Systeem

Pagina: 1