Ultra-small Pc!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Hoi,

Ik hoop dat dit nog niet langs geweest is...
Het is wel een klein cool pc'tje maar een expensive one!

Here ya go : http://www.thinkgeek.com/stuff/computing/59ef.shtml

System Specs!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Deze kennen we al :)

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hij blijft leuk, maar is al ongeveer een jaar geleden langsgekomen :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Leuk, maar oud :)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:43
idd bij de reviews op tweakers.net staat ie ergens

Verwijderd

volgens mij zag ik em een keer staan bij mycom

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 21:20
Yep, al eens langs geweest

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Ik heb al vaker aan de mod's hier gevraagt om in de FAQ te zetten dat je alleen casemods van jezelf neer moet zetten omdat ze toch allemaal af voorbij zijn geweest en iedereen hier kent de nodige sites om ze zelf te zoeken. Het heeft dus weinig nut om iets te posten wat je niet zelf hebt gedaan. (Dit geld natuurlijk niet alleen voor casemods maar voor alles, ook leuke gadgets zoals deze)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58
Oach, kan er niet zo mee zitten eerlijk gezegd. Is misschien al langsgeweest, maar had'm nog niet gezien. Net zoals Star Trek: als het maar vaak genoeg herhaalt wordt zie je uiteindelijk alle afleveringen :D

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Sterker nog, stond al eens aangeboden in vraag en aanbod.

Verwijderd

Hij is best duur...

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Beetje oud al, maar kan heel handig zijn :)

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Op vrijdag 12 juli 2002 18:43 schreef Thorry het volgende:
Ik heb al vaker aan de mod's hier gevraagt om in de FAQ te zetten dat je alleen casemods van jezelf neer moet zetten omdat ze toch allemaal af voorbij zijn geweest en iedereen hier kent de nodige sites om ze zelf te zoeken. Het heeft dus weinig nut om iets te posten wat je niet zelf hebt gedaan. (Dit geld natuurlijk niet alleen voor casemods maar voor alles, ook leuke gadgets zoals deze)
Fijn dat jij dat al vaker aan de mods gevraagd hebt. Dus, ja, en, nu, dan ? Als ze jouw ontzettend wijze raad op zouden willen volgen dan zou het er al wel in staan.

Maarreh, what's the buzz over dat zoiets twee keer langskomt ? Ik bedoel, ik vind het geinig om te zien, en dit is nou niet echt iets dat ik 'om het eens te zien' een jaar terug ga zitten zoeken. En dan nog, wat is in godsnaam 'een jaar geleden' voor vreselijks. Jij leest je studieboeken toch ook misschien elke dag of week wel door. 'Nee meneer, kom nou, we gaan het niet van de zotten maken. Dit hebben we precies 46 uur en 20 minuten geleden ook al behandeld'

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-07 10:04

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Toch wel een mooi dinkie :0

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 20:18 zeurde Jojk het volgende:

[..]

Fijn dat jij dat al vaker aan de mods gevraagd hebt. Dus, ja, en, nu, dan ? Als ze jouw ontzettend wijze raad op zouden willen volgen dan zou het er al wel in staan.

Maarreh, what's the buzz over dat zoiets twee keer langskomt ? Ik bedoel, ik vind het geinig om te zien, en dit is nou niet echt iets dat ik 'om het eens te zien' een jaar terug ga zitten zoeken. En dan nog, wat is in godsnaam 'een jaar geleden' voor vreselijks. Jij leest je studieboeken toch ook misschien elke dag of week wel door. 'Nee meneer, kom nou, we gaan het niet van de zotten maken. Dit hebben we precies 46 uur en 20 minuten geleden ook al behandeld'
studieboeken :? was da?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:13

BaRF

bijna kerst

huh wth? dat cdtje in die animatie heeft hetzelfde label als een cd die ik zelf heb gemaakt, inc zelf-bedacht labeltje? wat zijn de kansen dat je exact die kleuren/stijl en die bubbels gebruikt??? :D
Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/other/cg1-movie.gif

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dit is geen CME-onderwerp
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.