Yep, al eens langs geweest
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Ik heb al vaker aan de mod's hier gevraagt om in de FAQ te zetten dat je alleen casemods van jezelf neer moet zetten omdat ze toch allemaal af voorbij zijn geweest en iedereen hier kent de nodige sites om ze zelf te zoeken. Het heeft dus weinig nut om iets te posten wat je niet zelf hebt gedaan. (Dit geld natuurlijk niet alleen voor casemods maar voor alles, ook leuke gadgets zoals deze)
Fijn dat jij dat al vaker aan de mods gevraagd hebt. Dus, ja, en, nu, dan ? Als ze jouw ontzettend wijze raad op zouden willen volgen dan zou het er al wel in staan.Op vrijdag 12 juli 2002 18:43 schreef Thorry het volgende:
Ik heb al vaker aan de mod's hier gevraagt om in de FAQ te zetten dat je alleen casemods van jezelf neer moet zetten omdat ze toch allemaal af voorbij zijn geweest en iedereen hier kent de nodige sites om ze zelf te zoeken. Het heeft dus weinig nut om iets te posten wat je niet zelf hebt gedaan. (Dit geld natuurlijk niet alleen voor casemods maar voor alles, ook leuke gadgets zoals deze)
Maarreh, what's the buzz over dat zoiets twee keer langskomt ? Ik bedoel, ik vind het geinig om te zien, en dit is nou niet echt iets dat ik 'om het eens te zien' een jaar terug ga zitten zoeken. En dan nog, wat is in godsnaam 'een jaar geleden' voor vreselijks. Jij leest je studieboeken toch ook misschien elke dag of week wel door. 'Nee meneer, kom nou, we gaan het niet van de zotten maken. Dit hebben we precies 46 uur en 20 minuten geleden ook al behandeld'
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Toch wel een mooi dinkie :0
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
studieboekenOp vrijdag 12 juli 2002 20:18 zeurde Jojk het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat al vaker aan de mods gevraagd hebt. Dus, ja, en, nu, dan ? Als ze jouw ontzettend wijze raad op zouden willen volgen dan zou het er al wel in staan.
Maarreh, what's the buzz over dat zoiets twee keer langskomt ? Ik bedoel, ik vind het geinig om te zien, en dit is nou niet echt iets dat ik 'om het eens te zien' een jaar terug ga zitten zoeken. En dan nog, wat is in godsnaam 'een jaar geleden' voor vreselijks. Jij leest je studieboeken toch ook misschien elke dag of week wel door. 'Nee meneer, kom nou, we gaan het niet van de zotten maken. Dit hebben we precies 46 uur en 20 minuten geleden ook al behandeld'
huh wth? dat cdtje in die animatie heeft hetzelfde label als een cd die ik zelf heb gemaakt, inc zelf-bedacht labeltje? wat zijn de kansen dat je exact die kleuren/stijl en die bubbels gebruikt??? 
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()