ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Das geen cat5e want dan staat het er duidelijk op.
DAMN. daar baal ik van. moet ik dus weer regelen. SHIT daar heb ik nu helemaal geen trek in. Kan natuurlijk pas weer maandag geregeld worden.
Gelukkig staat op de factuur gewoon CAT-5 ENHANCED kabel pull box, wat toch niks anders is dan CAT-5 E hoop ik.
Gelukkig staat op de factuur gewoon CAT-5 ENHANCED kabel pull box, wat toch niks anders is dan CAT-5 E hoop ik.
misschien heb je wel een enhanced kabel pull box gekregenOp vrijdag 12 juli 2002 17:38 schreef intert0y het volgende:
(oftewel geen enhanced kabel maar die pull box)
tja, dat zou toch misleidend zijn of niet?
Verwijderd
Idd, gewoon op je rechten gaan staan. Vertel ze dat hun advertentie zou betekenen dat ze rollen CAT5E leveren. Hiervoor heb JIJ betaald en zal JIJ die dus ook krijgen. Kan dan maar wat zij daarop zeggen ;-) Je hoeft iig niet onnodig kosten te gaan maken (bezorg/ophaal?) omdat zij misleidende advertenties hebben.
ik ga in ieder geval ook wel op mijn strepen staan wees daar maar niet bang voor. Maar ik vind het wel vaag.
Verwijderd
En anders Pieter Storms bellen!!!! 
Nee FF serieus, 5e is de enhanced versie en als je die bestelt hebt moet je die ook krijgen. Punt uit.
Nee FF serieus, 5e is de enhanced versie en als je die bestelt hebt moet je die ook krijgen. Punt uit.
Move OH -> NT, utp = netwerkspul
mochten ze je geen 5e willen geven dan kan je altijd je geld terug eisen, das namelijk een recht van je, tot een week (ofzo ?) na je aankoop.
HEY! maar bekabeling is toch meer hardware van troubles met networks? Vandaar dat ik het in OH had geplant i.p.v. NT.Op vrijdag 12 juli 2002 18:25 schreef LopeZ het volgende:
Move OH -> NT, utp = netwerkspul
Je kan het ook merken aan de dikte van de kabel. Deze is helemaal rond. Als je in een normale Cat5 kabel drukt voel je duidelijk de aderen lopen. Bij Cat5e is dit niet. Ik had pas gelee nog 50mtr Cat5e voor 25 euros gekocht in R'dam
Ik heb nu 305 meter kabel gekocht voor 60 euro.
maar dan moet het dus wel CAT5E zijn.
Maar ga maandag bellen dus.
maar dan moet het dus wel CAT5E zijn.
Maar ga maandag bellen dus.
Pagina: 1