Toon posts:

[CS] 'Nieuwe' mappen draaien zeer slecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft het volgende systeem:

AMD 650
192 MBRAM
Voodoo2 :D laatste beta drivers + opengl fix voor halflife
(Ga nou niet zeure van je moet andere vidkaart kopen)

Deze computer wordt gebruikt voor als er vrienden komen enz. dus niet de main comp.

Tijdens het spelen van CS met 'oude' mappen zoals de_dust etc, prima fps tussen 72-60. Maar wordt er een nieuwe map gespeelt, zoals de_storm, de_survivor etc. dropped de fps gigantisch naar 10-15 soms zelfs 5.

Nu is mun vraag, is er iets tegen te doen, zo ja wat? en hebben er meer mensen ervaring mee ?

BVD,

Greetz Smeezio

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
1 ding tegen te doen:

Betere hardware in je computertje stoppen, sorry.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op vrijdag 12 juli 2002 17:28 schreef Smeezio het volgende:
Voodoo2 :D laatste beta drivers + opengl fix voor halflife
(Ga nou niet zeure van je moet andere vidkaart kopen)
je moet andere vidkaart kopen :+
die nieuwe levels zijn nou eenmaal zwaarder en je kunt niet verwachten dat je die met een oude voodoo2 snel kunt draaien

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01
die mappen zijn idd iets zwaarder,
waardoor je minder fps haalt
het beste wat je er tegen kunt doen is idd een nieuwe videokaart

Verwijderd

Topicstarter
dat is het enigste, ik bedoel geen tweakings in CS zelf die ervoor zorgen dat ik die nieuwe mappen wel oke kan draaien ?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op vrijdag 12 juli 2002 17:39 schreef Smeezio het volgende:
dat is het enigste, ik bedoel geen tweakings in CS zelf die ervoor zorgen dat ik die nieuwe mappen wel oke kan draaien ?
je zou wel high fps player of weapon models kunnen proberen maar dat helpt denk ik weinig.. je hebt immers alleen weinig frames in de nieuwe mappen, die met grotere open ruimtes/meer details, maar daar kun je verder niks aan veranderen, het probleem lijkt mij puur het tekort aan videopower :P

Verwijderd

Topicstarter
hey bah :( iig bedankt voor jullie reacties, dan maar probben ergens wat op de kop te tikke :)

Lator
Pagina: 1