[xp] geforce 4200 dubbel beeldscherm probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
Goede dag allemaal.

vraagje ben even de weg kwijt met mijn geforce kaart, ik heb de beeldschermen aangesloten op mijn gf4 4200 en de laatste de nvxp 29.90 drivers geinstalleerd alleen nu kan ik in beeldscherm eigen schappen nergens meer vinden hoe je je tweede beeldscherm aan zet. ondersteunen deze drivers geen dubbelbeeldscherm of zo, zo niet welke moet ik dan hebben.

yep it's me

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Ik heb ook gf4 met 2 monitoren, wat je moet doen is eerst de tweede monitor aansluiten. Dan naar de twinview opties gaan en selecteren wat voorn 'mode' je wil. Clone, dus 2x zelfde beeld op de 2 monitoren of 2 monitoren samentrekken als 1 beeld.

Staat bij advanced eigenschappen van beeldscherm :)

• smashnl
Ja dat is het probleem ik kan hem niet aan vinken.
Hij staat gewoon op 1 analoog beeldscherm ik kan de tweede niet aan vinken/zetten.

yep it's me

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 21:52
niet geprobeerd om op de desktop op de linkermuisknop de drukken, en dan in het popupmenu eigenschappen te kiezen?

Verwijderd

Als je in je beeldscherm instellingen kijkt zie je als het goed is twee monitoren aangegeven met 1 en 2. Wil je nview gebruiken dan moet die 2de grijs gekleurd zijn. Anders moet je hem uitvinken.

• smashnl
Kijk dat is dus het probleem er staan niet eens twee schermen afgebeeld.
Kan het zijn dat de dat de drivers dit niet ondersteunt
het zijn de drivers die ja handmatig moet installeren 29.90
Dus er zit geen setup bij.
Ik weet alleen niet waar je anders de goede drivers vandaan kunt halen van nividea.
Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg

yep it's me

Verwijderd

[topic=305287/1/100]

Hier is inmiddels echt ZAT over te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.