Ik draai op mijn HP omnibook laptop windows xp. Een hele poos naar grote tevredenheid tot mijn toetsenbord voor de eerste keer kapot ging, enkele toetsen werkten soms niet meer. Toetsenbord vervangen bij HP en na 3 weken weer problemen. Dit keer was het probleem net even iets anders. Tijdens het typen schiet de cursor nu te pas en te onpas op een andere regel in de tekst of gewoon een paar karaketers terug in de tekst. Ik heb hem opnieuw op laten sturen en ik kreeg hem terug en nog dezelfde dag kon ik concluderen dat het probleem nog steeds niet verholpen was. Nu heb ik met de recovery cd win 98 er op gezet en daatmee doet het probleem zich niet voor. Maar zodra ik weer over ga op xp weer wel. Is er iemand die weet of dit een bekend probleem is in XP of dat het een combinatie is van de laptop met xp en wat hiervoor een oplossing is.
Ik wil als het even kan blijven werken onder XP omdat ik er eigenlijk al een 5 maanden zonder problemen mee werk tot nu.
Mijn laptop is trouwens een HP Omnibook XE3 met een celleron 750 en 256 mb intern.
Ik wil als het even kan blijven werken onder XP omdat ik er eigenlijk al een 5 maanden zonder problemen mee werk tot nu.
Mijn laptop is trouwens een HP Omnibook XE3 met een celleron 750 en 256 mb intern.