Toon posts:

Voor de zaak goedkoop 2mbit lijn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, voor de zaak zijn wij op zoek naar uitbreiding van onze huidige internet connectie, het gaat hier nu om een 128kb lijn die geupgrade word naar 2mbit.
Heeft iemand aanraders/ervaringen hiermee?
Ik kan jullie vertellen dat KPN peperduur is, aangezien zij een 2mbit lijn leveren voor rond de 3000 euro ...
(ps, kep ook de search gebruikt, maar weinig bruikbare info...)
alvast bedankt

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 16:38 schreef Wize het volgende:
Mensen, voor de zaak zijn wij op zoek naar uitbreiding van onze huidige internet connectie, het gaat hier nu om een 128kb lijn die geupgrade word naar 2mbit.
Heeft iemand aanraders/ervaringen hiermee?
Ik kan jullie vertellen dat KPN peperduur is, aangezien zij een 2mbit lijn leveren voor rond de 3000 euro ...
(ps, kep ook de search gebruikt, maar weinig bruikbare info...)
alvast bedankt
Wel eens gekeken naar wireless...

Want:

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 16:39 schreef BreezeCOM het volgende:

[..]

Want:
wireless? bedoel je dan via satelliet ofzo?

het gaat gewoon om de internet verbinding toch? neem dan iets van kabel of dsl

want dsl heb je tot max. 8mbit en is voor een bedrijf prima te betalen

Verwijderd

Topicstarter
klopt, het MOET zelfs een DSL verbinding zijn, we denken hier nog helemaal niet aan wireless, zulke links zoek ik dus ook nie :) maar alle DSL links zijn welkom...

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 16:43 schreef Wize het volgende:
klopt, het MOET zelfs een DSL verbinding zijn, we denken hier nog helemaal niet aan wireless, zulke links zoek ik dus ook nie :) maar alle DSL links zijn welkom...
www.adslmetacrawler.com

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Waarvoor gebruik je de lijn?
Zuiver internetten of om naar andere vestigingen een VPN op te zetten.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Op vrijdag 12 juli 2002 16:39 schreef BreezeCOM het volgende:

[..]

Want:
Je loopt hier nu wel fijn de hele tijd wireless te promoten op GoT maar dat is nergens beschikbaar :Z Heb je aandelen in een of ander wireless bedrijfje ofzo.

Een KPN huurlijn is idd duur, maar wel super kwaliteit.

Is BBned beschibaar? Dan zou je een 2mbit SDSL lijntje kunnen nemen, dat is VEEL goedkoper.

Verwijderd

Topicstarter
nou .. promoten is weer anders .. :)
maar goed, het is eigenlijk inderdaad hoofdzakelijk de bedoeling voor internet, we hebben hier ook een VPN met andere vestigingen, maar dat is eigenlijk niet noemenswaardig ... aangezien daar alleen buiten werktijden gebruik van word gemaakt ..

• Pc123
Als je ff de postcode geeft dan kan ik kijken of BBned beschikbaar is, dan kan je goedkope SDSL lijntjes van goede kwaliteit krijgen :)

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 16:45 schreef Pc123 het volgende:

[..]

Je loopt hier nu wel fijn de hele tijd wireless te promoten op GoT maar dat is nergens beschikbaar :Z Heb je aandelen in een of ander wireless bedrijfje ofzo.
inderdaad! als je op z'n naam klikt zie je alleen maar topics met het woord 'wireless'

is dat eigenlijk wel ergens te krijgen dat wireless internet? heb het zelf nog nooit gezien!!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 16:45 schreef Pc123 het volgende:

[..]

....
Nee helaas niet. Maar ik ken wel een aantal gebieden waar dit wel kan. aantal industriegebieden in overijssel, Limburg, Tiel, Ede en groot deel van de randstad. Of heb je nooit gehoord van o.a. iparix.........(voorheen Skybernet)

Ik weet niet of het goedkoper is als KPN maar kijken kan altijd!

Je weet toch niet waar zijn bedrijf gevestigd is?!?!

• Pc123
Het is alleen een beetje opvallend dat je sinds je registratie bezig bent geweest met het promoten van wireless, daarom mijn vraag of je aandelen hebt >:)

We kunnen nu natuurlijk niks doen voordat we een postcode hebben, dan kan je pas kijken wat er beschikbaar is.

Verwijderd

Topicstarter
postcode is 2516br huisnummer = 6
maar kom op mennn, zo erg is dat promoten ook weer nie he :)
en al helemaal niet sinds me reg .. ;)

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 16:50 schreef Eddo het volgende:

[..]

inderdaad! als je op z'n naam klikt zie je alleen maar topics met het woord 'wireless'

is dat eigenlijk wel ergens te krijgen dat wireless internet? heb het zelf nog nooit gezien!!
Was even vergeten dat Kyocera er ook in staat :)

He iedereen zijn hobby toch? Vind Kyo de beste printers hebben, bij games staan er geen leuke games en ben verzot op draadloze toepassingen.

Verwijderd

Je kan ook kijken op http://internetten.nl
Hier kan je een overzicht krijgen van wat er wel en niet bij jouw in de buurt te krijgen is, incl alles wat er extra mogelijk is en wat het kost.

suc6

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Op vrijdag 12 juli 2002 17:01 schreef Wize het volgende:
Gefeliciteerd. Cistron Broadband is leverbaar in uw postcodegebied. Op uw locatie is linesharing beschikbaar. Dit betekent dat u ADSL kan aanvragen, en spraakdiensten op diezelfde lijn kan blijven gebruiken.

www.cistron.nl
Cistron Business Executive: 2048/2048 G.SHDSL
1:10 Bronze - €299 - 100GB
1:4 Silver - €499 - 300GB
1:1 Gold - €999 - 500 GB
1:1 Platinum - €1299 - onbp

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 12 juli 2002 17:01 schreef Wize het volgende:
Bbned is leverbaar bij jullie.

Dan zou ik:

Als de verbinding ook voor vpn naar andere locaties wordt gebruikt een 2mbit sdsl verbinding nemen, dan ben je tussen de 300 en 1200 euro per maand kwijt (afhankelijk van de overboeking).

Is dat niet zo, dat dus de verbinding alleen maar voor voor internetten in 1 pand wordt gebruikt. Dan zou ik 7800kbit/512kbit nemen, dan ben je 100 euro in de maand kwijt.

Maar goed dit is dus verder omdat ik helemaal niks over het bedrijf weet enzow.

Verwijderd

Topicstarter
cistron is toch failliet?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 12 juli 2002 17:13 schreef Wize het volgende:
cistron is toch failliet?
cistron telecom ja, niet cistron internet

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 17:07 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Bbned is leverbaar bij jullie.

Dan zou ik:

Als de verbinding ook voor vpn naar andere locaties wordt gebruikt een 2mbit sdsl verbinding nemen, dan ben je tussen de 300 en 1200 euro per maand kwijt (afhankelijk van de overboeking).

Is dat niet zo, dat dus de verbinding alleen maar voor voor internetten in 1 pand wordt gebruikt. Dan zou ik 7800kbit/512kbit nemen, dan ben je 100 euro in de maand kwijt.

Maar goed dit is dus verder omdat ik helemaal niks over het bedrijf weet enzow.
en ik moet ook zeggen dat dit ook het meest aantrekkelijk klinkt .. ff meer info bekijken ..

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 07:14
Wij hebben hier ook een 2mbit ADSL lijn van Etrade (Versatel).. zie http://www.etrade-adsl.nl

Lekker snel, goede service en betrouwbaarheid... Alleen niet echt goedkoop :+

Verwijderd

Topicstarter
en heb je hier goeie ervaringen mee?

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04:02

mr_petit

opperprutser

Ik heb hier 2mbit van novaxess. (r'dam)
Helaas ook telefonie......

We hebben één of andere deal met hun (soort van combo pakket, bespaart fl.20.000 per jaar)

Helaas is telefonie in r'dam van novaxess erg onbetrouwbaar.
ADSL is zelfs beter!
Na 1 jaar 2 storingen adsl gehad: zonet 1 van 15min, en eentje van bijna een WEEK(!)(4dagen). Die van bijna een week viel wel onder de 'opstartstoringen'

Wij betalen voor de 2048/512 ong fl.950,- p/m (431 euro)
Snel is het wel (altijd); bij novaxess zitten er minder mensen op een 'hoofdlijn' als bij versatel (bij novaxess 4(?) en versatel 30(?)

Volgens mij is de betrouwbaarheid ontzettend afhankelijk van de regio (bij mij thuis is mxstream betrouwbaarder als telefonie op m'n werk :+

Misschien kan je kijken naar cistron of solcon....
Die zijn goedkoper en hebben 8mbit :9~
kweet niet of die betrouwbaar zijn

"man is not truly one, but truly two,"

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 07:14
Op vrijdag 12 juli 2002 17:23 schreef Wize het volgende:
en heb je hier goeie ervaringen mee?
Ja.. Snel en betrouwbaar met goede service.. Het is dus ook alleen voor bedrijven, niet voor particulieren.

• Pc123
Op vrijdag 12 juli 2002 18:04 schreef mr_petit het volgende:
Ik heb hier 2mbit van novaxess. (r'dam)
Helaas ook telefonie......
Misschien handig om te weten:

Novaxess heeft surseance van betaling aangevraagd

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

novaxess is idd (bijna) failliet. Dat overboekingsverhaal is bij bbned ook (1:25/ 1:10/ 1:4 en 1:1) maar als je een vervanger van een huurlijn zoekt kun je dus ook een 1:1 SDSL nemen (ADSL heeft die 2mbit upload niet) voor een bedrag van €850,- p/m bij een zakelijke internet provider. (mag geen reclame maken :P ) cistron staat daar niet echt bekend als zakelijke isp dus die zou ik eerlijk gezegd niet nemen.

Mensen die roepen dat wireless niet beschikbaar is moeten echt eens wat beter rondkijken want het wordt echt al veel gebruikt in nl. Een dedicated 11mbit wireless verbinding kost denk ik zo`n €1400,- maar ik ken helaas geen isp in jou postcodegebied die dit kan bieden...

I'm not as think as you stoned I am

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Als je Cistron niet vertouwd (ik wel), andere providers die zakelijke bbned dsl verbindingen leveren zijn:
http://www.internl.net
http://www.demon.nl
http://www.luna.nl

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Misschien handig om te weten:

Novaxess heeft surseance van betaling aangevraagd
hmmmm dat wist ik idd nog niet....

Maar ja, bij versatel rommelt het ook, en worldcom loopt de boel te flessen (die krijgen nog wel een fikse tik van boesj)
En cistron is al 3 jaar lang onzeker :'(
Al die aanbieders zijn gewoon prutsers van de bovenste plank. Als het vertrouwen in dit soort bedrijven nog verder daalt, zitten we in no time weer met bbs'en te klooien...

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 16:50
En dan hebben we Eweka natuurlijk nog :)

• WooK
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op vrijdag 12 juli 2002 22:29 schreef Waslijn het volgende:
Als je Cistron niet vertouwd (ik wel), andere providers die zakelijke bbned dsl verbindingen leveren zijn:
http://www.internl.net
http://www.demon.nl
http://www.luna.nl
tja eweka en luna vallen imo al snel af aangezien die volgens mij toch meer particulier gericht zijn.
Bedrijven kijken meer naar 1 stop shopping en dan is demon of internl.net beter maar internl.net biedt volgens mij geen SDSL (alleen ADSL) laat staan 1:1 verbindingen

I'm not as think as you stoned I am

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

hmmmm
Die zou ik niet nemen....
Die lui daar zijn nl. behoorlijk dom!
Ik heb zelf (pré novanixxus) daar een 2mbit lijntje aangevraagd (vorig jaar juni), maar omdat het zo lang duurde (reacties, bevestigingen enz) heb ik die aanvraag maar gecancelled. (klaar is klaar..... zou je denken.....NOT!!!)
Krijg ik 3 maanden later klokje (tik tak) van die lui.... ja, want het had welliswaar erg lang geduurt, maar dit was eenwelkomstgeschenkje , en een monteur zou binnen een week contact opnemen om voor een installatie langs te komen.
Gebeld.... wederom alles gecancelled (klokje mocht ik houden) en klaar....... NOT!!!
maandje later gewoon een rekening (1 maand abo + installatie).... bellen....geregeld?.... not!
Weer drie maandenlater krijg ik een brief dat ze 500euro willen terugstorten omdat het zo lang geduurt had voordat we adsl kregen blablabla.....weer gebeld (ja, die 500euro mochten ze houden, als ik maar geen brieven meer kreeg)

nou ja, een maand geleden kreeg ik natuurlijk weer een rekening (was toen niet erg aardig aan de telefoon >:) )

leuke administratie....

Verwijderd

Topicstarter
mensen, onwijs bedankt voor alle hullup en links, ik ben hoop wijzer geworden :)

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-07 11:57
Aramiska in Best.
statische url hoop ik:
http://www.tweakers.net/nieuws/22074
heb ik wel eens gesolliciteerd. Wilde plannen hadden ze, maar dat soort bedrijven zijn vaak het eerste failliet.
Op vrijdag 12 juli 2002 16:55 schreef BreezeCOM het volgende:

[..]

Nee helaas niet. Maar ik ken wel een aantal gebieden waar dit wel kan. aantal industriegebieden in overijssel, Limburg, Tiel, Ede en groot deel van de randstad. Of heb je nooit gehoord van o.a. iparix.........(voorheen Skybernet)

Ik weet niet of het goedkoper is als KPN maar kijken kan altijd!

Je weet toch niet waar zijn bedrijf gevestigd is?!?!

• tweakerbee
  • Laatst online: 10-08 17:33

tweakerbee

dus..?

Op zondag 14 juli 2002 03:03 schreef arikkert het volgende:
Aramiska in Best.
statische url hoop ik:
http://www.tweakers.net/nieuws/22074
heb ik wel eens gesolliciteerd. Wilde plannen hadden ze, maar dat soort bedrijven zijn vaak het eerste failliet.
[..]
320Kbps upload is gewoon te weinig. Je kunt veel beter een SDSL lijn met 2Mbit upload nemen.

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1