Game gedownload, wil het spelen, gaat allemaal goed, maar op een gegeven moment gaat het aimen(crosshair) automatisch omhoog...
Enig idee hoe ik dit kan oplossen
Enig idee hoe ik dit kan oplossen
Ik, geheel anders
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
NopezOp vrijdag 12 juli 2002 16:02 schreef JeanLucPicard het volgende:
Heb je heeeel toevallig een joystick aangesloten? Hadi k namelijk ook wel eens per ongeluk gehad.
Conflict Zone...Op vrijdag 12 juli 2002 16:03 schreef ReV3rEnD het volgende:
welk ander spel
wees eens wat duidelijker!
NopezOp vrijdag 12 juli 2002 16:05 schreef MM- het volgende:
Heb je niks op je toetsenbord liggen ofzo?
invert mouse uitzettenOp vrijdag 12 juli 2002 16:01 schreef TwenteTerror het volgende:
Hij gaat dus constant de hele tijd omhoog, dus naar beneden richten heeft geen nut want het gaat direct weer omhoog.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
zo te zien is er iig één sukkel die niet goed dingen kan uitleggen, juust, dat is uOp vrijdag 12 juli 2002 16:08 schreef TwenteTerror het volgende:
Zijn vandaag alleen de tweakers zonder verstand van computers online ofzo
Wat wil je in godsnaam nog meer weten danOp vrijdag 12 juli 2002 16:10 schreef CU2morO het volgende:
zo te zien is er iig een sukkel die niet goed dingen kan uitleggen, juust, dat is u![]()
alles behalve je pincodeOp vrijdag 12 juli 2002 16:11 schreef TwenteTerror het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam nog meer weten dan![]()
Martin
Welk OS?Op vrijdag 12 juli 2002 16:11 schreef TwenteTerror het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam nog meer weten dan![]()
Martin
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Athlon 1400Op vrijdag 12 juli 2002 16:12 schreef CU2morO het volgende:
[..]
alles behalve je pincode
begin iig eens met je specs
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq