Mijn CCFL brand heel zwak... ik denk dat ik de draadjes verkeerd heb verbonden
hoe moest het ook alweer?
aan geel en zwart.Op vrijdag 12 juli 2002 15:52 schreef Speedener het volgende:
Mijn CCFL brand heel zwak... ik denk dat ik de draadjes verkeerd heb verbonden
rood aan geel, zwart aan zwartOp vrijdag 12 juli 2002 15:53 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
aan geel en zwart.
je bedoelt losgeschoten bij de uiteinden van de ccfl zelf?Op vrijdag 12 juli 2002 16:01 schreef Benadski het volgende:
Heb je er krimpkousjes op zitten (op het buisje zelf?), Misschien is een van de draadjes losgeschoten... Gebeurt wel vaker. En ik kan het weten
anders.. wat is anders ?Op vrijdag 12 juli 2002 16:02 schreef Speedener het volgende:
[..]
je bedoelt losgeschoten bij de uiteinden van de ccfl zelf?
kan het zijn dat, omdat ik de draadjes ook anders heb aangesloten, de inverter of ccfl doorgebrand is?
alle andere mogelijke manierenOp vrijdag 12 juli 2002 16:06 schreef Tutti-frutti het volgende:
[..]
anders.. wat is anders ?
Verwijderd
hoeveel bacardi heb je gedronken?Op vrijdag 12 juli 2002 15:53 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
aan geel en zwart.
Op vrijdag 12 juli 2002 16:27 schreef Thug_powah het volgende:
[..]
hoeveel bacardi heb je gedronken?
btw drink met mate
Hmm ...Op vrijdag 12 juli 2002 16:08 schreef Speedener het volgende:
[..]
alle andere mogelijke manieren
ik denk dat tug pown zelf te veel bacardi heeft gedronken.Op vrijdag 12 juli 2002 16:56 schreef Cooliez het volgende:
[..]
btw drink met mateN GEEN LITERS MAAR VATENOp vrijdag 12 juli 2002 16:27 schreef Thug_powah het volgende:
[..]
hoeveel bacardi heb je gedronken?
btw drink met mate
*burp*
Verwijderd
Er mag best met mij gedronken worden gloeiendeOp zaterdag 13 juli 2002 13:25 schreef rimpeldinky het volgende:
[..]
btw drink met mateN GEEN LITERS MAAR VATEN
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
erm daar heb je wel gelijk in die van mij is een poosje geleden gebroken dus die brand ook niet meerOp zaterdag 13 juli 2002 19:34 schreef Scyth het volgende:
Vraag 1: Dit snap ik niet: Hoezo zwak? Een CCFL KAN niet zwak branden, als ie te min stroom krijgt, dan gaat ie aaleen aan de uiteinden branden.