Toon posts:

DDS-4 Autoloader Offline

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Raar probleempje hier,
Ik heb gister een backup gestart van meer als 300 Gb.
Aan de server waar de data opzit hangt een DELL DDS-4 8 tape autoloader.
De backup draaide prima, totdat er 7 tapes volzaten (de 8e tape is een cleaning tape). Hij melde dat hij tape 1 weer wou gaan overschrijven. Ik heb toen het magazijn ge-eject, en er 7 nieuwe tapes ingedaan.
Ik gebruik Veritas Backup Exec, en die melde vervolgens dat de drive al vol zat:? Vervolgens knalde hij de drive Off-line. Als ik nu een nieuwe job wil starten, zegt hij in de active jobs dat de drive paused is.
Ik krijg hem niet meer van Off-line af!
Iemand een idee?

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-03 12:42

delorean7

Let's take the Aston toni

Ouch, Backup Exec is vrij gevoelig voor zaken die je verandert terwijl de software 'even niet kijkt', helpt t om BE een nieuwe media inventory te laten doen?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Als we toch bezig zijn, heb ik ook nog een vraag/ probleem.
Ik heb een 2GB tapestreamer van HP. Dit model: HP35470A. Ik post de link maar niet, want die verracht de lay-out nogal.

De computer herkent hem wel, maar kan hem niet benaderen. Ik kan er ook geen drivers voor vinden. Op de HP site staat aleen de firmware en twee .tar bestandjes.

Weet iemadn misschien wat voor drievrs ik nodig heb/ waar het probleem anders ligt.

BVD

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.