Ech, als backup gebruiken. 
Dat is iig het doel van een dual BIOS.
Dat is iig het doel van een dual BIOS.
Zo kun je dus zonder risico een BIOS update doen. Gaat het mis tijdens het flashen kan je de computer terugvallen op de 2de BIOS.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Ik raad het af dit te doen.Op vrijdag 12 juli 2002 15:42 schreef Tutti-frutti het volgende:
en bios updaten gewoon in windows
Vanuit DOS kan er veel minder fout gaan tijdens het flashen.
Vanuit DOS heb je alleen een OS zonder onnodige zaken die een pc doen crashen.
Het hoeft niet fout te gaan vanuit Windows maar voorkomen is nog altijd beter dan genezen.
En daarom heb je dus een Dual-BIOSOp vrijdag 12 juli 2002 16:11 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Ik raad het af dit te doen.
Vanuit DOS kan er veel minder fout gaan tijdens het flashen.
Vanuit DOS heb je alleen een OS zonder onnodige zaken die een pc doen crashen.
Het hoeft niet fout te gaan vanuit Windows maar voorkomen is nog altijd beter dan genezen.
Zodat áls het mis gaat je een backup hebt, en je gewoon kan booten.
Je kan ook opstarten met de 1 of de andere. Bijvoorbeeld dat je de eerste voor de stabiliteit gebruikt en de ander voor performance. Dat lees ik net in de manual van het 8IHXP plankje, is wat voor te zeggen.
mooi, want dat is dus de plank die ik net heb.Op vrijdag 12 juli 2002 16:18 schreef Huigie het volgende:
Je kan ook opstarten met de 1 of de andere. Bijvoorbeeld dat je de eerste voor de stabiliteit gebruikt en de ander voor performance. Dat lees ik net in de manual van het 8IHXP plankje, is wat voor te zeggen.
Dan heb je ook de maualOp vrijdag 12 juli 2002 17:36 schreef pcvanvliet het volgende:
[..]
mooi, want dat is dus de plank die ik net heb.
Lees hem eens
ja maar volgens mij is posten op tweakers ervoor als je er echt niet uitkomt, en je had de manual toch wel kunnen lezen ofniet?
Meneer 1000 has spoken......
Ik heb ook een dual bios gehad (chaintech)
Met een amd 850 mhz
Met de ene bios had ik hem gewoon op 850 draaien
En met de andere bios kon ik hem gewoon op 950 laten draaien De 2e bios schakelde ook 2 fans bij aan (casefan's)
Daar is het ook wel makkelijk voor
Met een amd 850 mhz
Met de ene bios had ik hem gewoon op 850 draaien
En met de andere bios kon ik hem gewoon op 950 laten draaien De 2e bios schakelde ook 2 fans bij aan (casefan's)
Daar is het ook wel makkelijk voor
Zeur lekker niet manOp vrijdag 12 juli 2002 18:46 schreef dude123 het volgende:
ja maar volgens mij is posten op tweakers ervoor als je er echt niet uitkomt, en je had de manual toch wel kunnen lezen ofniet?
(Volgens mij stond ie al in SM. Alleen balen voor de modjes die vinden het altijd leuker om em dicht te knallen voor er antwoordt is
ok sorry, maar hij had wel eerst ef zijn manual kunnen checken
Meneer 1000 has spoken......
Pagina: 1