Toon posts:

FireWall laat port 411 niet door (direct connect)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola,
Ik weet niet of deze treath hier thuis hoort maar goed.... (dont flame me)

Op mij werk hebben ze sinds kort bedacht dat ze een firewall zouden gaan aanpassen nu is het voor mij niet meer mogelijk om mijn lievelings programma (direct connect) tegebuiken. Volgens mij gebruikt hij Port 411 omdat de chanals aangeven dat hij naar bla.bla.bla:411 connect. Nu komt er dus testaan Disconnected by hub. Maar nu de vraag:

Is er een manier om hier omheen te komen. Want ik wil wel dit programma blijven gebruiken. Iemand ervaring met dit probleem of iets wat erop leek.

Alvast bedankt.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Vragen bij systeem beheer of ze die poort open zetten. Zo niet zullen ze daar hun redenen voor hebben.

Ik zou het hier ook niet willen dat users allerlei dingen verzinnen om toch naar buiten/binnen te kunnen. We zetten die firewall niet voor niets neer.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat doen ze niet.. misschien als ik ze heel lief aan kijk misschien maar ik denk het niet.. nu doet kazaa het ook al niet hehehe.. naja.. ik stap er naar toe zo kan ik niet werken! >:)

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nee gek he weet je hoeveel virusen er via Kazaa worden verspreid . . . dat is niet normaal meer. Dat is een security leak waar je bang van wordt.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Naja, kazaa boeit me niet echt.. maar nu weet ik wel wat ze allemaal dicht gegooit hebben en wat er open staat.. MAJA..... we zien wel...