She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Lekker vaag, realtec kaartjes stop je erin en ze doen het, en ik dacht dat 3COM zo goed was
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Als je in 2000 een user variable aanmaakt.
variable name: devmgr_show_nonpresent_devices
variable value : 1
En dan in device manager show hidden devices doet dan kan je kijken of die realtec misschien toch nog aanwezig is.
BTW schoppen na een half uur wordt niet gewaardeerd.
Dit lijkt me niets met 3com te maken hebben maar meer met jouw manier van omgaan met windows.
There is no art to find the minds construction in the face
Wellicht zijn de pre-installed 3Com drivers beschadigd.
Forget your fears...
...and want to know more...
Waar heb jij leren lezenOp vrijdag 12 juli 2002 15:46 schreef Aetje het volgende:
Probeer een driver te downloaden van 3com.com
Wellicht zijn de pre-installed 3Com drivers beschadigd.
Op vrijdag 12 juli 2002 15:03 schreef HarrieH het volgende:
Netjes drivers gedownload voor windows 2000,
There is no art to find the minds construction in the face
heb je wel de drivers gedownload voor specifiek die kaart?
als je bijv. de drivers gebruikt van een 905c dan gaat het half / half werken vaak.
Forget your fears...
...and want to know more...
Mijn realteckaartje is ook geheel uit het systeem verwijderd, geen twijfel over mogelijk..
Ook verschillende versies geprobeerd, windows breekt gewoon de installatie af..
3c509B geven daarentegen geen probs.
Heb je al een ander PCI slot geprobeerd? MOBO drivers? IRQ geshared met iets anders?
wat nou router, gewoon een kroonsteentje!
Verwijderd
ff goed lezen..het gaat om een 9xx...niet een 5xx...Op zaterdag 13 juli 2002 14:12 schreef schroevendraaier het volgende:
3c509C zijn lastige kaartjes, werken niet altijd feilloos met win2k
3c509B geven daarentegen geen probs.
Heb je al een ander PCI slot geprobeerd? MOBO drivers? IRQ geshared met iets anders?
bedoelde natuurlijk 3c905
wat nou router, gewoon een kroonsteentje!
Ik zal hem eens boven in de pc drukken, maar dit is toch te gek voor woorden
Verwijderd
[off topic]Op vrijdag 12 juli 2002 15:39 schreef HarrieH het volgende:
Dacht misschien een Virus scan, ook niks..
Lekker vaag, realtec kaartjes stop je erin en ze doen het, en ik dacht dat 3COM zo goed wasIs het misschien wel maar deze eerste ervaring is niet postief
dat er geen drivers standaard in de win2k cd zitten zegt niks over de kwaliteit van de kaartjes...
[/off topic]
maarruh weet je zeker dat je de goede drivers hebt gedowned... niet toevallig 3c509 ofzo
je moet iig 3c90x1.exe hebben...
edit: aangezien hierboven iemand ook al dezelfde fout maakte zie je dat het een veelgemaakte fout is
*kick*
iemand die nog iets weet wat zou kunnen werken?
zelf heb ik gewoon windows opnieuw geinstaleerd,
op linux gaf het omwisselen geen probleem.