Ik wil mijn meterkast een keer gaan Modden, hier een soort van 19' rack voor al mijn zooi van maken, heeft er iemand toevallig voorbeelden van hoe ze dit hebben gedaan?
Kan.. maar is wel heeeeeel duur.. Wordt alleen in de industrie gedaan.. Je betaal letterlijk duizenden Euro's voor alleen de kast.. De onderdelen die erin moeten zijn ook nog veeeel duurden en bovendien ben jij niet gecertificeerd om met je klauwtjes aan die meterkast te komen
Vrij kansloos dus imho
Vrij kansloos dus imho
Ik bedoel dus meer het geheel mooi maken, zonder aan de aparatuur te komen, hooguit hoe plaats ik extra computeraparatuur netjes in de meterkast.
Verwijderd
Ik denk dat-ie bedoelt dat hij een 19" rack in z'n gangkast wil bouwen, niet dat hij zijn stoppenkast zelf gaat verbouwen.
[on topic]
Dan moet je proberen ergens onderdelen van zo'n rack te pakken te krijgen, misschien uit de inboedel van KPNQwest, eea moet namelijk vrij stevig zijn, met gewone hoekprofielen kom je er niet.
[on topic]
Dan moet je proberen ergens onderdelen van zo'n rack te pakken te krijgen, misschien uit de inboedel van KPNQwest, eea moet namelijk vrij stevig zijn, met gewone hoekprofielen kom je er niet.
mmz, mijn broer heeft een keer een serie 19" racks gekocht voor F50,- p/stuk ongeveer, die waren voor audio, maar daar past compu app. ook in... die waren 8U ofzo...
Omdat kasten nieuw zo duur zijn, en het metaal vrijwel onverslijtbaar, hebben we hier 5 van die kasten gekocht voor 500 EUR via Marktplaats.nl
De verkoper kwam ze zelfs brengen, inclusief lampen, elektra, en deurtjes.
Het is maar wat je wil natuurlijk.
De verkoper kwam ze zelfs brengen, inclusief lampen, elektra, en deurtjes.
Het is maar wat je wil natuurlijk.
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Pagina: 1