1 Gigabyte schijven ....?

Pagina: 1
Acties:

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35
Ik zie de laatste tijd in vraag in aanbod vaak de vraag om 1 of 2 gigabyte scsi / ide schijven, wat moeten mensen toch met die dingen, ik zou gewoon een 6,4 gig vragen...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
de PRIJS misschien? :)
handig om testbedje op te setten zo'n kleine schijfjes ook trouwens

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben ook op zoek naar een 1 of 2 gig schijf... voor in een server (Yippie.. ikke ook een server :).. En daar hoeft niet veel op dus dan is 6 gig zwaar overdreven.

• FoolZero
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Yup, als je een beetje met RAID wil gaan spelen, dan is het een beetje kostbaar om drie 18 Giegers aan te schaffen. Nog ff los van het feit, dat je 1 schijf aan parity kwijt bent... Plus dat het aanbod van 1 a 2 Giegers wat hoger ligt, dat die van de 5+... Die zou ik immers zelf ook nog niet van de hand willen doen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• XElD
  • Laatst online: 22:35
Hmmmm, maar dan heeft raid volgens mij weinig zin want die 1 gig is meestal evenredig aan de snelheid van de harde schijven...

• GX
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

ik zoek ook een 1 of 2 gb schijf en ook idd voor servertje :)

servertjes zijn popu denk ik :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Daarom zijn er dus ook vrijwel alleen maar 'vraag'-ads naar 1 gig schijven :)...

• FoolZero
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 15:46 schreef XElDiablo het volgende:
Hmmmm, maar dan heeft raid volgens mij weinig zin want die 1 gig is meestal evenredig aan de snelheid van de harde schijven...[/quote]Kwa perforance kan het waarschijnlijk wel beter, maar bij RAID5 lijkt gaat het ook om redundancy. En het gaat mij iig om het werken met een RAID setje om ervaring op te doen en een beetje te spelen ermee. Als ik een hi-performance systeem wil bouwen, dan ga ik ook wel op jacht naar de 14k4 rpm schijven a heelveelguldensperschijf....

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1