Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
recycle is namelijk een verborgen map
edit: typo / extra info
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Kan 't zijn omdat ik een NTSF bestandsindeling heb?
het heet ook wel recycled en recycler
en misschien wordt deze pas aangemaakt als je wat in de prullenbak stopt.
Dus delete iets.
Als het goed is staat er trouwens een directory op elke partitie.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
altijd aanwezig en op elke partitieOp vrijdag 12 juli 2002 16:05 schreef admiral het volgende:
staat er een recycle in de root van een andere partitie?
En dan? Als je een bestand delete naar de prullebak moet het dan verplaatst worden naar c:\recycled? Beter kan je dus gewoon de prullebak op 1% zetten, zo neemt het amper ruimte in.Op vrijdag 12 juli 2002 17:22 schreef Scarecrow het volgende:
//offtopic
kun je dat er trouwens ook uitslopen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb nu dit:Op vrijdag 12 juli 2002 17:14 schreef F_J_K het volgende:
Je zult naast het vinkje van verborgen bestanden, ook die bij systeembestanden weg moeten halen
Als het goed is staat er trouwens een directory op elke partitie.
moet je even vertellen waar ik nog meer vinkjes weg moet halen.
Het is nog steeds niet gelukt
In de NL versie van XP zit het er ook wel
Als je trouwens alt-prtnscrn doet, maak je een schermschotje van alleen je huidige venster.
Ik heb deze nu UIT gevinkt.
En heb die tip van jou gelijk toe gepast, zie het resultaat
je kan toch bij eigenschappen van de bin zeggen waar de prullenbak zijn space vandaan moet halen?Op vrijdag 12 juli 2002 17:22 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
//offtopic
kun je dat er trouwens ook uitslopen?
Mij lijkt dan dat als je hier alleen een bepaalde drive aangeeft dat ie alleen hier een recycled mapje blijft houden.
En daarom zei ik dus ook niet dat het altijd op iedere root stond
Je zou dus volgens mij ook een recycled partitie aan kunnen maken
Op zaterdag 13 juli 2002 22:01 schreef admiral het volgende:
Mij lijkt dan dat als je hier alleen een bepaalde drive aangeeft dat ie alleen hier een recycled mapje blijft houden.
En daarom zei ik dus ook niet dat het altijd op iedere root stond
Je zou dus volgens mij ook een recycled partitie aan kunnen maken
Op vrijdag 12 juli 2002 17:31 schreef F_J_K het volgende:
En dan? Als je een bestand delete naar de prullebak moet het dan verplaatst worden naar c:\recycled?
Je kan instellen dat schijf F 10% van z'n capaciteit kan gebruiken voor de prullebak. Maar dat betekent alleen dat als een bestand wordt verwijderd van de F schijf, dat deze ruimte wordt benut. Als je zegt dat 100% van F gebruikt mag worden voor prullebak, en 0% van C wordt een bestand compleet verwijderd als je op de C schijf op del drukt. Het te verwijderen bestand gaat niet verplaatst worden naar de F schijf.Op zondag 14 juli 2002 12:12 schreef admiral het volgende:
hmm
Of begrijp ik je verkeerd?
Op zondag 14 juli 2002 20:23 schreef admiral het volgende:
ooh, werkt het zo
Verwijderd
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp
ooh, werkt het zoOp zondag 14 juli 2002 12:16 schreef F_J_K het volgende:
[..]
Je kan instellen dat schijf F 10% van z'n capaciteit kan gebruiken voor de prullebak. Maar dat betekent alleen dat als een bestand wordt verwijderd van de F schijf, dat deze ruimte wordt benut. Als je zegt dat 100% van F gebruikt mag worden voor prullebak, en 0% van C wordt een bestand compleet verwijderd als je op de C schijf op del drukt. Het te verwijderen bestand gaat niet verplaatst worden naar de F schijf.
Of begrijp ik je verkeerd?
Volgens mij niet.Op zondag 14 juli 2002 20:23 schreef admiral het volgende:
[..]
ooh, werkt het zo
Als ik op d: of e: of f: in de prullenbak kijk zie ik daar het zelfde staan als in de ander, of zie ik dat verkeert?
Je ziet 1 logische prullebak, maar de 'fystieke' bestanden blijven op de partitie staan. Zou je anders niet een enorm geratel moeten horen als je een bestand van 1GB verwijderd? Het verplaatsen van 1GB duurt op mijn PCtje wel even, maar op del drukken is zo gebeurd, ook met een hele kleine prullebak op die partitieOp zondag 14 juli 2002 21:56 schreef Fireman het volgende:
Volgens mij niet.
Als ik op d: of e: of f: in de prullenbak kijk zie ik daar het zelfde staan als in de ander, of zie ik dat verkeert?
Of loop ik compleet uit m'n nek te l*llen?
oftwel ik delete alles meteen compleet
Dan gebruik je veel te veel toetsenOp zondag 14 juli 2002 22:18 schreef SaiBork het volgende:
gewoon shift del gebruiken
oftwel ik delete alles meteen compleet
Maarruh, ik zit al dik tien jaar achter windowsbakken, maar die alt-prtscr hoor ik vandaag voor het eerst.
Hoera en dank voor F_J_K! Dit wordt weer een heel veel gebruikte
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
alleen blijf ik helaas toch die 'stomme' recycle bins houden op elk station.
ik heb ze nou gedelete, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze er weer staan