"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Jazeker, heb ik laatst ook moeten doen met wat oki's voor grote beer (exact kloontje toch?) en king.
Ff vraagje, zijn het stand alone's in het netwerk of zitten die dingen nog vast aan een pc? (die printers he)
Ff vraagje, zijn het stand alone's in het netwerk of zitten die dingen nog vast aan een pc? (die printers he)
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Hij zit op een NT4 server.Op vrijdag 12 juli 2002 13:07 schreef FanToom het volgende:
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
euh ..
dos box
net use lpt1: \\server\naam
maar dat had je natuurlijk al gedaan
en werken dat het doet !
dos box
net use lpt1: \\server\naam
en werken dat het doet !
1 - 2 - 3
Ja da ken ook, je kan ook wat klootzakken met de printers op die xp bak, krijg je uiteindelijk het zelfde resultaat.
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Het spijt me dat ik dit heb moeten vragen, ik schaam me diepOp vrijdag 12 juli 2002 13:17 schreef lexited het volgende:
Toch bedankt.
Verwijderd
En hoe gaat zoiets in zijn werk bij een stand-alone netwerkprinter, want als ik bijv. het onderste doe krijg ik een foutmelding:
Terwijl dit het ip-adres is van de stand-alone netwerkprinter.
code:
1
| net use lpt2: \\192.168.0.48 |
Verwijderd
net use werkt helaas alleen bij gesharede devices, dus zo zal t niet lukken vrees ik. Je moet daarnaast ook een stuurprogramma installeren.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 11:26:
En hoe gaat zoiets in zijn werk bij een stand-alone netwerkprinter, want als ik bijv. het onderste doe krijg ik een foutmelding:
code:
1 net use lpt2: \\192.168.0.48
Pagina: 1