Ik krijg bij het begin van de instalatie deze foutmelding..
unable to access active directory
wat kan ik hier aan doen
alvast bedankt
unable to access active directory
wat kan ik hier aan doen
alvast bedankt
Forget your fears...
...and want to know more...
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Verwijderd
Nee, wel forest.Op vrijdag 12 juli 2002 13:11 schreef Aetje het volgende:
Forest? Je zult wel farm bedoelen... Ik raad je toch aan even de documentatie na te lezen.
als je exchange installeerd op een activedirectory domain waar nog geen forestprep heeft plaatstgevonden gaat ie dat vanzelf installeren,Op zaterdag 13 juli 2002 03:52 schreef VipTweak het volgende:
sysprep en forestprep vergeten dus
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
En als jij ze zelf ook beter had gelezen had je geweten dat er FSMO's zijn, flexible single master operation roles, die maar op 1 DC teglijk draaien.... Dus helemaal identiek zijn ze niet. (Er is oa een PDC emulator). Geen oplossing voor je probleem, maar dat is het aanpassen van je AD schema voor exchange wel. (preppen dus).Op vrijdag 12 juli 2002 14:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
*ALS* je ooit boeken had gelezen, had je geweten dat er onder 2K architectuur helemaal geen sprake meer is van PDC/BDC's, whatever. Zijn allemaal peers.
Dus *LEES* idd die boeken voor je op hoge poten eist dat iemand anders dat doet.
Verwijderd
Hoeft niet altijd, heb al diverse malen meegemaakt, dat dit fout ging.Op zaterdag 13 juli 2002 09:43 schreef zwelgje het volgende:
[..]
als je exchange installeerd op een activedirectory domain waar nog geen forestprep heeft plaatstgevonden gaat ie dat vanzelf installeren,
klopt het gaat dan fout als je meerdere domaincontrollers hebt, het hele spul is dan nog niet gerepliceerd,Op zaterdag 13 juli 2002 11:32 schreef VipTweak het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd, heb al diverse malen meegemaakt, dat dit fout ging.
Handmatig forestprep en domainprep gaat minder fout, de kans blijft er natuurlijk altijd
A wise man's life is based around fuck you