[MS-SQL] Stored procedure of function

Pagina: 1
Acties:

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-08 12:01
Wanneer kan ik beter een stored procedure gebruiken, en wanneer beter een functie? Het gaat om MS-SQL 2000.

Waar naar ik eigenlijk op zoek ben, is het importeren en exporteren van data/tabellen via een aanroep in ASP.

Verwijderd

Functies gebruik je ipv subqueries, dus bij het samenstellen van bv resultsets waar je subqueries gebruikt voor het bepalen van een waarde voor een field in de resultset. Functies roep je dus aan vanuit een query in een stored proc.

Voor het importeren van data vanuit bv files gebruik je normaliter de DTS of een custom importer die middels ado en een custom file reader de data in de database zet. Of bedoel je iets anders met 'data importeren/exporteren' ?

• El_BingO
Op vrijdag 12 juli 2002 12:29 schreef Otis het volgende:
Voor het importeren van data vanuit bv files gebruik je normaliter de DTS of een custom importer die middels ado en een custom file reader de data in de database zet. Of bedoel je iets anders met 'data importeren/exporteren' ?
Wat ik wil is een dump maken van de gehele database van MS-SQL, en dat door een knop op een ASP pagina.

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:12

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Ennuh ... waar moet die dump dan heen? Goh, even mijn 2 GB databeestje dumpen naar /dev/null .

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• El_BingO
Ok ok, alleen een aantal tabellen dan, en naar een csv of zo...

Verwijderd

Mja, maak een dts package en start die na het klikken op de knop.

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

<houtje-touwtje-oplossing>
Of haal een recordsetje op en response.write deze komma-gescheiden naar de gebruiker (evt. een ander ContentType + ContentDisposition meesturen).
</houtje-touwtje-oplossing>

Today's subliminal thought is:

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 13:36 schreef Annie het volgende:
<houtje-touwtje-oplossing>
Of haal een recordsetje op en response.write deze komma-gescheiden naar de gebruiker (evt. een ander ContentType + ContentDisposition meesturen).
</houtje-touwtje-oplossing>
Of save the recordset in een XML file, dat kan in 1 call :)

• robjanssen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 16:10

robjanssen

Software Developer

Gebruik BULKCOPY
Pagina: 1