sorry had een vraagje over poortmappen en zag later dat er een heel verhaal opstond en dat mijn vraag dus niet nodig was.
Mijn telnet sessie zegt dit:220 smtp2.wanadoo.nl ESMTP Postfix is dit juist???????????
Als je dat krijgt dan werkt je uitgaande mail 'verbinding' door je router heen. Uitgaand is ook geen probleem met routers, voor ingaand SMTP moet je (vaak) iets van een portmapping maken.
Met de gegevens die ik nu heb denk ik niet dat je een router probleem hebt, maar een software probleem.
Waar probeer je mee te versturen, en wat voor fout krijg je daar?
Met de gegevens die ik nu heb denk ik niet dat je een router probleem hebt, maar een software probleem.
Waar probeer je mee te versturen, en wat voor fout krijg je daar?
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
bij mij gaat mijn uitgaande mail via een smtp server en binenkomende mail via pop3.
De fout melding zegt dat de verbinding verbroken is met de server
De fout melding zegt dat de verbinding verbroken is met de server
In dat geval hoef je helemaal niks in te stellen op je router.
Heb je wel de juiste smtp server ingevuld in je mailprogramma? Gebruik je wel een server die je ook MAG gebruiken?
Geef eens info!!
Heb je wel de juiste smtp server ingevuld in je mailprogramma? Gebruik je wel een server die je ook MAG gebruiken?
Geef eens info!!
de mail server is de server van wanadoo nl. smpt.cablewanadoo. die staat ook gewoon ingestelt als zodanig. 220 smtp1.wanadoo.nl ESMTP Postfix dit krijg ik als ik telnet erop zet , maar heb hier niet veel verstand van,dus weet niet of dit goed is of juist niet
Ja, die tekst die je krijgt is goed.
Het ligt dus aan je programma wat je gebruikt om te versturen. Maar je geeft daar na 2x vragen nog steeds geen informatie over dus niemand zal je kunnen helpen met je probleem.
Het ligt dus aan je programma wat je gebruikt om te versturen. Maar je geeft daar na 2x vragen nog steeds geen informatie over dus niemand zal je kunnen helpen met je probleem.
sorry vatte dat niet helemaal ik werk met outlook express.
maar als het aan het programma ligt waarom lukt het dan wel om te versturen via het normale modem
maar als het aan het programma ligt waarom lukt het dan wel om te versturen via het normale modem
Pagina: 1