Toon posts:

Wat voor ATX kast ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een nieuwe atx kast kopen..
voor mijn duron/KT7 systeem??
Er moet genoeg plek inzitten voor een evt watergekoeld systeem en natuurlijk plek voor twee voedingen ..waarom ?..1 aparte voor een heavy duty peltier natuurlijk..

waar wat wanneer en vooral hoeveel...
ik had geen zin om pricewatch door te spitten ..ik wacht wel op goede adviezen...

Thanx

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Aopen HQ8 is erg gewild.....

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

maak er dan zelf een joh kan je er net zo veel fans in zetten als je zelf wilt net zo veel ruimte voor hd's cd(r)'s en weet ik nog meer

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb zow'n micro kast geval, werkt wel een beetje goed, verder is het installeeren van mijn goederen (:)) wel goed gegaan niet zoals ik in de AT kast een X heb meegemaakt, het ijzer in mijn hand geschoten :(

Verwijderd

Anders pak je toch een PSU-kast, kun je voor een prikkie kopen en er past veel in.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Een Addtronics 7896A kast, er staat hier boven een link voor de review.

Hij is te koop bij o.a. bij oc-shop (www.oc-shop.nl) en die kunnen hem tevens leveren met een Sound Isolation pakketje, waarmee de geluidsproductie dermate wordt verminderd dat, het zelfs met 7 fans een redelijk stille bedoeling wordt (de fans zijn eveneens ingekapseld in dat zachte schuimrubber om resonatie te voorkomen)

Dit is gewoon een perfecte kast, incl de 431 watt Enermax (die voorbereidt is op de Intel P4, wegens extra stroom connnector) echt als je behoorlijk wil tweaken aka oc-en dan is dit een uitstekende kast.

Alleen de prijs is iets hoger dan normaal, maar je krijgt er dan wel iets heeeeeeeel goeds voor terug.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Er zijn maar weinig kasten met ruimte voor meerdere voedingen, dan moet je inderdaad bij speciale serverkasten zijn. Die hebben meestal >=2 voedingen omdat echte serverborden ook meerdere voedingsaansluitingen hebben.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 11:42

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Een FongKai 320ATX Natuurlijk! (in het zwart!)

Te koop bij:

www.computer-land.nl voor de prijs van fl 356,-

Review op:

http://arstechnica.com/reviews/3q00/fk320atx/320atx-1.html

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Ik heb een Aopen Bigtower
Ruled best wel

Verwijderd

Topicstarter
hmm inderdaad die bij www.oc-shop.nl lijkt me wel wat .. ƒ 315,-

is te doen en genoeg mogelijkheden om verder uit te breiden..
bedankt !!!!
Pagina: 1