Ik denk dat 't gewoon een geintje is.
[edit]
Kijk maar wat er op dat plaatje staat:
CPU: Intel Pentium 6 4859MHz
FSB: 150MHz
ff rekenen leert dat dat een multiplier van 32,393 opleverd.
Nooit!
De pentium 6 zou minimaal een FSB van 533MHz hebben wat een multiplier van 9,116 zou opleveren.
En hoe zouden zij aan een P6 en Geforce5 komen? (als je goed leest zie je dat de bron HardOCP is, misschien dat daar wel meer staat over dit geintje)
[edit]
Nooit!
De pentium 6 zou minimaal een FSB van 533MHz hebben wat een multiplier van 9,116 zou opleveren.
En hoe zouden zij aan een P6 en Geforce5 komen? (als je goed leest zie je dat de bron HardOCP is, misschien dat daar wel meer staat over dit geintje)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Ben ik nou zo gek?
Op dit site staat duidelijk in engels dat de Source HardOCP is. Dus kijk daar eens
En nee ik geloof het niet.
Nukezz: dat is Koreaans
Op dit site staat duidelijk in engels dat de Source HardOCP is. Dus kijk daar eens
Ik geloof het ook niet, maar ziet er wel lekker uitOp vrijdag 12 juli 2002 10:54 schreef ItSnows het volgende:
Ben ik nou zo gek?
Op dit site staat duidelijk in engels dat de Source HardOCP is. Dus kijk daar eensEn nee ik geloof het niet.
Wat denk je zelf? 
En die Pentium 6 en een score van 54000 laten het kwartje ook niet vallen?
En die Pentium 6 en een score van 54000 laten het kwartje ook niet vallen?
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Dat plaatje is al eens een keer langsgekomen nep ding!!
Kijk maar eens tussen de verhouding van de koelers.
Kijk maar eens tussen de verhouding van de koelers.
het zou koreaans zijn ...
maar de translatoir van altavista kan er niet mee overweg :
http://babelfish.altavista.com/
probeer maar es
maar de translatoir van altavista kan er niet mee overweg :
http://babelfish.altavista.com/
probeer maar es
Zo he!!! Wanneer kan ik die kopen!?!?!
Photoshop r00lt
Photoshop r00lt
ROFL 
nog slecht gesoept ook, moet je die koelers toch zien, ze staan scheef ten opzichte van mekaar hahahahaa
en ja hoor, pentium 6 @ 4859Mhz. Leuk verzonnen maar niet realistisch.
nog slecht gesoept ook, moet je die koelers toch zien, ze staan scheef ten opzichte van mekaar hahahahaa
en ja hoor, pentium 6 @ 4859Mhz. Leuk verzonnen maar niet realistisch.
Hmm, dit is dus inderdaad duidelijk een geintje van iemand.
Ik bedoel, als je een beetje nadenkt zou je al snel tot die conclusie moeten komen.
Ik bedoel, als je een beetje nadenkt zou je al snel tot die conclusie moeten komen.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik denk dat jij ff terug naar de kleuterschool moet gaan ofzowOp vrijdag 12 juli 2002 10:54 schreef NitroX_infinity het volgende:
Ik denk dat 't gewoon een geintje is.
[edit]
Nooit!
ten eerste rekenen we niet een Multiplier van 9 x 533, want zoals je "misschien" wel geleerd heb, maakt de Pentium4 gebruik van een quad speed bus, dus op 100 MHz FSB (word dan 400 MHz) en op 133 word dat dan (533 MHz)
dus dit word dan een multiplier van 32 (eigenlijk 32,4) x 150 MHz FSB = 4859 MHz
Maar ja, dit hele gedoe klopt niet, want Intel komt heel binnenkort met 667 MHz FSB
en dan nog iets, alsof abit het eerste model maakt, dat is dan altijd nog nvidia die de eerste maakt neem ik aan?
niks
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()