Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Ik heb alleen de FSB verhoogt, maar daardoor zou de proc en de mem niet zo'n enorme boost moeten krijgen. Ff kijken wat ik met Sisoft 2001 haal.
kent iemand misschien nog een goede processor benchmark? Naast PCMark 2002 en Sisoft. Ik wil ook een beetje kunnen vergelijken.

Bij een vergelijkend systeem was CPU 5000 en Mem 6000 ofzo. Hoe komt dit? Ik ga mijn FSB even op normaal zetten en kijken wat ie dan doet.
Ik heb FSB nu weer op 133 gezet en nu klopt het wel. Iemand ideetjes hoe dit komt?
merk je ook ineens dat alles heel snel gaat of
Ik denk dat je sisoft maar wel ff op de hoogte moet brengen, zullen ze waarderen. kun je bij M$ ook doen, maar.... neeh toch maar niet
Bij FSB133 doet ie het gewoon, maar nu geeft PCMark2002 nog steeds 13000 aan bij CPU, maar SiSoft doet het gewoon.
Verwijderd
Die heeft altijd gelijk!
Of idd een koetje zodat je kan zien hoe hij werkelijk presteerd

Help
draai anders eens een spel waarbij je fps kun zien, gewoon echt reallive benchen ipv stomme tests
en kijk naar het aantal fps, ben benieuwd, misschien heb je wel 20000 3dmarks
edit:
ik zie in je sig staan dat je 8200 haalt? klopt dat nog?
-ok lama-
3dMark2001 doet het gewoon: zie sig
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
Je gelooft toch zeker zelf niet dat die getallen ook daadwerkelijk doorwerkenOp vrijdag 12 juli 2002 11:47 schreef Scarecrow het volgende:
gaaf, heb je al wat shots van games?
Benchmark getallen zullen dus gewoon normaal zijn.
Draai een
Ik zal wel even mailtje sturen naar PCMark makers.
Hee, je laat die WCuid met een default FSB zien. Laat eens zien met die overclockte FSB !Op vrijdag 12 juli 2002 11:31 schreef armageddon_2k1 het volgende:
nee, ik heb hem niet geunlocked. Ik ga even een MaxPayne benchmark doen.
3dMark2001 doet het gewoon: zie sig
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Alleen jammer dat het niet kan kloppen, anders was ik behoorlijk jaloers.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
CPUID met overclockte settings:
Als ik dat plaatje zo zie, heb jij echt geen 1800+ gekocht, maar een 2000+ ALs jij overclocked, dan blijft die name string hetzelfde, die zit namelijk ingebakken op je proc, die is volgens mij gewoon niet te veranderen.Op vrijdag 12 juli 2002 17:02 schreef armageddon_2k1 het volgende:
OK:
CPUID met overclockte settings:
[afbeelding]
Het enige wat je ziet veranderen op CPUID is natuurlijk de snelheiden, niet de name strings
Als ik mijn 1800+ @ 142Mhz FSB doe...
dan staat er gewoon Amd Athlon Xp 1800+
en @ 145FSB
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Maar als het een xp2000+ zou zijn, dan draait ie normaal dus ondergeklokt. Zou dan die namestring ook niet gewoon hetzelfde moeten zijn??Als ik dat plaatje zo zie, heb jij echt geen 1800+ gekocht, maar een 2000+ ALs jij overclocked, dan blijft die name string hetzelfde, die zit namelijk ingebakken op je proc, die is volgens mij gewoon niet te veranderen.
Het enige wat je ziet veranderen op CPUID is natuurlijk de snelheiden, niet de name strings
Je kan de CPU ook gewoon ff uit z'n socket halen en kijken wat die ervan zegt.
Maarre, heb je de PC zelf in elkaar gezet of is het zo'n kant en klaar apparaat?
hier nietOp vrijdag 12 juli 2002 18:46 schreef Rafe het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje zo zie, heb jij echt geen 1800+ gekocht, maar een 2000+ ALs jij overclocked, dan blijft die name string hetzelfde, die zit namelijk ingebakken op je proc, die is volgens mij gewoon niet te veranderen.
als ik m op 1533 mhz zet, zoals het hoort heb ik een 1800+ volgens wcpuiddinges, en als ik m op 1580 zet (138fsb) een 1900+
Ik wist niet dat je een maxpaye kon benchen. of gebruik je dan zo'n proggie waarmee je het aantal fps kan zien?Op vrijdag 12 juli 2002 11:31 schreef armageddon_2k1 het volgende:
nee, ik heb hem niet geunlocked. Ik ga even een MaxPayne benchmark doen.
Als ik de FSB op 133 zet, wordt de naam ook 1800+. Zet ik hem op 137 (zoiets) wordt het 1900+ enz enz. Ligt waarschijnlijk aan het moederbord dat dat verschilt.
Ik heb de PC zelf in elkaar gezet en toen ik de processor er voor het eerst instopte, gaf hij gewoon aan dat het een 1800+ was. De multiplier stond standaard op 11.5 (hoort ie anders te staan dan bij XP's?) en ik heb alleen de FSB verhoogt.
Bij MaxPayne gebruik ik idd een proggie en een mod die filmpjes laat zien die de GPU en CPU belasten.
Heb ik nu ook (niet die 1800 bedoel ik)
Maarre ff on-topic: Kun je middels jumpers/dipswitches de muliplier op "auto" zetten?? Op mijn mobo kan dat nl. wel, dus zullen er wel meer mobo zijn dit dit hebben.
Zijn Palomino's gelockt trouwens?? Standaard bedoel ik.
2e keer dat ik em uitvoerde kwamen er weer normale waarden te staan
gelukkig had ik een screenie gemaakt
OC / CM - Begint eer ge Bezint