Toon posts:

Waar LG 915 in winkel te zien?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik overweeg ernstig om een LG 915+ beeldkanon aan te schaffen. Voordat ik dat doe wil ik hem wel een keer in levende lijve en in actie zien. Vandaar mijn vraag; in welke winkel in de regio Utrecht hebben ze een LG 915 in de winkel staan? Heb net gebeld met Fascom, die hebben hem niet staan. Ook paradigit en Mycom hebben hem niet

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

computerland ;)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

in computerland kan dat, daar staan er heel veel langs elkaar..

of kijk in de pricewatch en ga zelf ff wat bellen :z

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
pricewatch waren bijna alleen maar webwinkels waar ze niets te showen hadden. Alleen fascom en die had ik al gebeld. Die hadden hem niet in de winkel en een demonstratie zat er ook niet in....

Verwijderd

Topicstarter
helaas, computerland net gebeld. Ook geen LG in de winkel staan en ook niet de mogelijkheid om hem werkend te zien. Weet iemand nog een computerwinkel in de regio Utrecht waar deze monitor in de winkel staat?

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Tsja ik weet niet of je het HEEL MISSCHIEN buiten de regio Utrecht kan proberen, Alternate in Ridderkerk misschien, daar staat er wel eentje in de winkel... superding hoor, heb zelf de 795FT+

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Gewoon bestellen en als ie toch niet mocht bevallen dan binnen 8 dagen weer retour zenden,de zogenaamde afkoelings periode.

Dan kun je deze uitgebreid testen lijkt me en als ie niet bevalt hem dus met een goed gevoel weer retour sturen.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• 845
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 13:53

845

Je mag hem hier wel ff komen bezichtigen.

ik woon in zeeland :)

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

In Ijsselstein op de Wit computers in de Benschopperstraat hebben ze hem staan...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties, heb hem inmiddels besteld bij http://www.pcsnel.nl samen met een Asus Geforce 4 Ti 4400 :9~

offtopic:
vond op die site in eerste instantie niet de monitor, gebeld, blijkt dat ze nagenoeg alles kunnen bestellen. Vroeg ik de prijs, zijn reactie; " wat doet ie op de pricewatch van tweakers? tegen dat bedrag lever ik hem je". Erg netjes d8 ik?!!
Pagina: 1