Morse KeyWatcher Sleutelkasten

Pagina: 1
Acties:

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:48
Ik ben nu op mijn werk bezig met het invoeren van een Morse KeyWatcher II elektronische sleutelkast.
Klik hier voor meer info..

Ik ben er zelf achter gekomen dat het invoeren een vrij complex karwei is, omdat je goed moet na denken over alle autorisaties op de sleutels. Het invoeren in het systeem is een eitje, maar de organisatie van de sleutels zelf is het ingewikkeldst.

Zijn er andere tweakers die al eens te maken hebben gehad met de invoering van zo'n systeem? Hoe pakten jullie het aan en wat zijn jullie tips?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Canis Lupus
Hey, heeft niemand ervaring met deze kasten ? Of moet soms in een ander subforum?

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21
Op zaterdag 13 juli 2002 18:52 schreef Canis Lupus het volgende:
Hey, heeft niemand ervaring met deze kasten ? Of moet soms in een ander subforum?
Niet echt iets wat je elke dag tegenkomt he ..

K denk niet dat zoveel mensen daar ooit mee gewerkt hebben

Repareren doe je zo.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
ik heb dit ook nog nooit gezien..
Waar wil je het precies voor gebruiken??

Verwijderd

kan je met een iets ander idee ook je pc aan zetten met een code ? >:)

• Canis Lupus
Dit systeem wordt dus gebruikt (in mijn geval) in een Verzorgings / Verpleeghuis. Veel sleutels (ook belangrijke, van de apotheek bijvoorbeeld) worden nu nog uitgegeven bij de receptie, en geregistreerd via een sleutelboek.

Deze ouderwetse manier van registreren willen we verbeteren door zo'n elektronische sleutelkast. Deze registreerd alles volautomatisch door de ingebouwde computer. Hierdoor kan je alle sleutels precies 'tracken' en voorkom je ook ongeoorloofd gebruik. Mensen krijgen namelijk een userID en PIN, zodat ze alleen de sleutels kunnen pakken waarvoor ze de rechten hebben.

Nu is het bij de invoering van zo'n systeem eerst zaak om het sleutelplan van het huis op orde te krijgen. En ik vroeg me af of er mensen waren die bij zo'n project al eens betrokken waren, om zo tips op te doen :)

Dus, heeft iemand nog tips?

Pagina: 1