Stelling op de FP; 'ich habe es nicht gewusst'

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Kan dat ?
imho niet zie:
[topic=547950/1]
Wat vinden jullie ervan?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
www.tweakers.net/etc.dsp?Action=Poll&PollID=550

Ik vind hem:

Overbodig
Zinloos kwetsend voor sommigen
Insinuerend
Onprofessioneel
Smakeloos

Moet ik doorgaan?

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12-2025

Yoozer

minimoog

mwah, als je een brief van de kabelmaatschappij hebt gekregen dat je zwaar over de datalimiet bent gegaan (en je ouders mogen er voor dokken) lijkt 't me wel toepasselijk.

maar om niemand tegen de haren in te strijken was het misschien tactvoller geweest om er "hoe moet ik dat nou weten?" neer te zetten.

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

Je hebt dit ook al aangekaart in Frontpage Feedback, waarom dan nog hier nog een keer eenzelfde discussie aanwapperen :?

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Je hebt dit ook al aangekaart in Frontpage Feedback, waarom dan nog hier nog een keer eenzelfde discussie aanwapperen
Omdat er op dit Forum 'andere' mensen met 'andere' ideeen komen dan op TFF.
Dit is veel meer een een dicussie forum dan TFF, TFF is eigemlijk meer voor korte mededelingen en de meeste W&L zullen TFF niet bezoeken.
Bovendien kan deze discussie heel goed, ook al zou er niks op de FP staan.
Ik heb na mijn postje op de TFF even overlegd met Spice-girl (historica) of het inhoudelijk klopte wat ik getypt had. Naast haar mening hoor ik graag de mening van anderen m.b.t. dit onderwerp omdat ik er:
in geintresseerd ben en ik verbaaasd ben dat ACM niet weet wat het betekent. Dit laatste zal vermoedelijk het geval zijn bij meer bezoekers van GoT en dan schrik ik even, ok?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Als je problemen hebt met iets op de frontpage, meldt het dan in het daarvoor bedoelde forum. Het heeft weinig zin dat hier te gaan overleggen. Dit draadje gaat dicht.

In de policy kun je vinden waaraan een topic moet voldoen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.