Zo, daar zijn we weer!

.
Ik kan ondertussen geen herinstallatie meer zien! Er staat nu Windows 2000 Pro op, met FAT32 en dat is het snelste wat ik eruit krijg.
Alleen blijft de burst-speed steken op iets van 60mpbs. Ik weet zeker dat die in het begin ergens op 80mbps stond, maar nu kom ik daar niet meer in de buurt. Read-cache staat enabled, write-cache staat enabled, etc. Ik heb zelfs gemeten na een cleane install van w2k, zonder ook maar iets te installeren, zonder extra insteekkaarten en zoveel mogelijk ge-disabled in het bios. Het enige wat ik kan verzinnen, is dat HD-Tach niet correct meet omdat de schijf tevens de boot-schijf is ofzo, en toen ik de eerste keer meette, was de cheetah de tweede schijf. Misschien dat daar ergens een verschil in zit, anders weet ik het ook niet.
Buiten dat, VOELT het wel bijzonder snel. Photoshop 7 staat binnen no time klaar voor gebruik, en Windows reageert veel soepeler en sneller. Het systeem is veel sneller klaar voor gebruik, ook tijdens grote kopieerslagen.
Alles staat weer geinstalleerd, dus vanavond zal ik eindelijk (!) eens wat plaatjes van de benchmarks posten.