[Delta Force] Land Warrior

Pagina: 1
Acties:

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

Tom-my

w03iz0rz

Topicstarter
jaja alweer een oudje, maar ik heb hem van de week in amerika uit de budget bak gescooped en ik vind het toppie :).

Alleen begrijp ik een ding niet, newbie CTF is een eitje, maar ga je naar andere levels toe (tja na upgraden naar level 10 mag je niet meer in het newbie level :D) komt er geen klote meer van terecht. Ik word ik 1 x neer gepopt, terwijl ik meerdere keren moet schieten.

Iemand tips om dat te verbeteren? Ik kan hier echt niet tegen :).

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-01 10:26

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Op vrijdag 12 juli 2002 09:18 schreef FanToom het volgende:
jaja alweer een oudje, maar ik heb hem van de week in amerika uit de budget bak gescooped en ik vind het toppie :).

Alleen begrijp ik een ding niet, newbie CTF is een eitje, maar ga je naar andere levels toe (tja na upgraden naar level 10 mag je niet meer in het newbie level :D) komt er geen klote meer van terecht. Ik word ik 1 x neer gepopt, terwijl ik meerdere keren moet schieten.

headshot he

ma ma ma ma ma macron one

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:45
Dit is noiet het enige spel wat daar last van heb ..

Ik erger me er al heel lang aan dat de IA gewoon te goed zijn of vals spelen ..

Gebeurd vaak dat ik al heel mijn geweer leeg schiet op zo'n AI en niet dood gaat of geen beweging geeft , ook met het zwaarste wapen wil het dan niet lukken ...

en dan komt de AI naar jou toelopen met een Mes of klein handwapen . en dan ben je gelijk dood.

Dat is ook een van de Rede dan ik GEEN Quake 3 speel .

ALs ik dta soort dingen tegen komt dan zit er voor dat spel maar 1 ding op UNinstall :P

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 09:18 schreef FanToom het volgende:

je hebt het dus over multiplay op internet,
ga gewoon naar public games want die nova servers gebruiken bijna allemaal tracers en die servers staan in de vs waardoor mijn ping nogal hoog wordt

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

Tom-my

w03iz0rz

Topicstarter
Tracers? Hmm wat tracen die dan?

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op vrijdag 12 juli 2002 10:48 schreef Blackhole het volgende:
Dit is noiet het enige spel wat daar last van heb ..

Ik erger me er al heel lang aan dat de IA gewoon te goed zijn of vals spelen ..

Gebeurd vaak dat ik al heel mijn geweer leeg schiet op zo'n AI en niet dood gaat of geen beweging geeft , ook met het zwaarste wapen wil het dan niet lukken ...

en dan komt de AI naar jou toelopen met een Mes of klein handwapen . en dan ben je gelijk dood.

Dat is ook een van de Rede dan ik GEEN Quake 3 speel .

ALs ik dta soort dingen tegen komt dan zit er voor dat spel maar 1 ding op UNinstall :P
:? Tegenwoordig is de AI dusdanig goed dat dit soort dingen nog maar zeer weinig voorkomen hoor. Je spreekt duidelijk niet echt uit ervaring, ik denk dat je maar weer moet gaan FS2002'en ;)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Pagina: 1