Toon posts:

[xp] Verbinding maken met ISDN

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer met een modem daarin en die is aangesloten op een isdn centrale, kan ik in XP gewoon
een verbinding maken, bij netwerkverbindingen, via een ISDN lijn en dan de login naam en wachtwoord invullen?
daarna het telefoonnummer van, 12move in dit geval, en dan vrbinding maken? of werkt dit anders?

Ik heb de search al gebruikt maar ik heb niks gevonden.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Try it :Y)

Het zal verder niet veel verschillen met de vorige windows versie's, dus als dat eerst ook zo ging zal dat nu ook wel. :)

🌞🍃

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Hahaha wat een loos topic... Probeer het inderdaad eerst maar even.. Wie weet lukt het niet eens op je ISDN adapter te installeren in WinXP.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

IDD, RTFM (8>

En check ff op je ook idd een ISDN modem hebt; als je een analoog hebt en je sluit die aan zonder omvormer (zal je beheerder voor je moeten doen) krijg je hele rare effecten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft het altijd al gedaan op deze manier in win98 maar nu heb ik er winXP op gezet en nou wou ik weten of je gewoon een verbinding ken maken en dan wactwoord en inlognaam invullen, telefoonnummer en gaan met dat ding.

En andere opmerking zoals wat een loos topic ofzo heb ik geen reet aan dus hou die opmerkingen maar voor je.

En het modem wat onder win98 ook altijd heeft gewerkt voor de ISDN verbinding heb ik ook geïnstalleerd gekregen.

• Jaded
Nou sorry hoor, NoFI
Maar het is nou eenmaal niet zo handig om dingen te vragen als, ik wil dit doen, gaat dat werken?
Maar het moet gewoon lukken hoor. Als je inbelprovider met alle nummers kan werken, dus niet bijvoorbeeld Friaco waarbij je met een bepaald nummer moet inbellen, dan moet het lukken.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

/off-topic:

* The Eagle vindt dat hier drie spreekwoorden van toepassing zijn:

1) Een domme kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden

2) Wie domme vragen stelt krijt domme antwoorden

3) Naar de bekende weg vragen

Wil hiermee btw niet flamen hoor!

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 12:38

Len

Leeg

Heb je nou een analoog modem op de isdn centrale?

Een ISDN modem bestaat niet namelijk, dat is een ISDN Adapter. Er wordt niets ge-moduleerd ge-demoduleerd bij ISDN.

Free Tibet

• Jaded
Op vrijdag 12 juli 2002 10:10 schreef Len het volgende:
Heb je nou een analoog modem op de isdn centrale?

Een ISDN modem bestaat niet namelijk, dat is een ISDN Adapter. Er wordt niets ge-moduleerd ge-demoduleerd bij ISDN.
In Win98 werkte het wel, dus dat zit wel goed.

Verwijderd

Schijnbaar heb je zelf helemaal geen zoekwerk verricht. Lees eerst eens goed de manuals en gebruik dan de search, het is de bedoeling dat je hier een redelijk niveau hebt op dit forum. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.