Toon posts:

Beste FTP programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar een FTP Client, geen server, het is enkel maar voor te downloaden.

Momenteel gebruik ik FLASHFXP maar... omdat we vaak op mirc zitten, en dat de gemiddelde server toch niet direct te bereiken is had ik graag een proggie gevonden dat... wanneer je uiteindelijk op de server terecht bent gekomen (da's meestal wanneer ik al lang terug in bed lig)dat ie de benodigde file automatisch gaat downloaden.
Indien er iets moet overschreven worden dat hij het ook niet komt vragen, maar het gewoon doet.

Hetgene ik nu meestal heb is zoiets van...
Ik wordt wakker, kijk naar m'n flashfxp, zie dat hij na 300keer proberen toch is verbonden geraakt en dan staat dat stom schermpje van Resume, overwrite, enz... daar te vragen wat ie moet doen.. AAARRRGGHHHH i hate it.

Owkey people, start posting plz... ;-)

owhja.. ik heb gewoon een naam nodig van dat proggie.. zodat ik het dan kan gaan bestellen in de shop hier om de hoek :? :? *D

Verwijderd

Ik weet niet zeker of ie dat gene doet wat jij precies wil, maar WS_FTP Pro is in mijn optiek toch één van de meest uitgebreide FTP cliënts.

Verwijderd

:z :r en denk je dat een andere proggsel dat niet zal vragen ?? ga eens naar menu <options> <when file exists>
daar kun je flashfxp precies vertellen wat ie moet doen als een file al bestaat :-) en als je alles goed insteld
zal hij NIET meer vragen wat je wilt ........

suc6

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:15

knakworst

Get more sats!

Smart ftp.

Beter dan cute en WS, helemaal (legaal) gratis.

http://www.smartftp.com/

Verwijderd

Ik gebruik bullet ftp daarvoor...
Vraagt ook of dat hij moet overschijfen resmen etc... maar als 15 sec nix doet gaat hij gewoon op resume.

Verwijderd

Topicstarter
/me is very pleased by your fast answers
:) :) :)

Dan gaan we gelijk wat probeeruuuuhhhh

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Zelf ben ik erg te spreken over Bitbeamer. Qua features dan, maar stabiel issie bij mij niet. Het leuke van Bitbeamer is dat je per server het aantal draadjes kan bepalen. Dus:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Maximum number of connections: 10 (global)

Maximum number of connections for 1.com: 3
ftp.1.com:
- 1.zip
- 2.zip
- 3.zip

Maximum number of connections for 2.com: 1
ftp.2.com:
- a.rar

Je kan ook per tread bekijken wat er precies gebeurt. Ideaal voor leechen. Deze feature heb ik nog niet bij andere ftp-clients gezien. Als iemand hier nog een alternatief weet houd ik me aanbevolen.

SmartFTP is ook leuk, maar daar mis ik de bovengenoemde feature mee. Verder is het errug goed/gebruikersvriendelijk en goedkoop!

CuteFTP Pro is aardig uitgebreid, maar doet niet altijd wat ik wil ;( en ik vind dat ik niet genoeg inzicht heb in wat er qua downloaden gebeurt.

Persoonlijk denk ik dat FlashFXP een beetje overrated is, maar dat is mijn persoonlijke mening en niet als flame bedoeld. Misschien moet ik er wat meer tijd in steken.

specs

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Op vrijdag 12 juli 2002 07:03 schreef Cordobasdi het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een FTP Client, geen server, het is enkel maar voor te downloaden.

Momenteel gebruik ik FLASHFXP maar... omdat we vaak op mirc zitten, en dat de gemiddelde server toch niet direct te bereiken is had ik graag een proggie gevonden dat... wanneer je uiteindelijk op de server terecht bent gekomen (da's meestal wanneer ik al lang terug in bed lig)dat ie de benodigde file automatisch gaat downloaden.
Indien er iets moet overschreven worden dat hij het ook niet komt vragen, maar het gewoon doet.

Hetgene ik nu meestal heb is zoiets van...
Ik wordt wakker, kijk naar m'n flashfxp, zie dat hij na 300keer proberen toch is verbonden geraakt en dan staat dat stom schermpje van Resume, overwrite, enz... daar te vragen wat ie moet doen.. AAARRRGGHHHH i hate it.

Owkey people, start posting plz... ;-)

owhja.. ik heb gewoon een naam nodig van dat proggie.. zodat ik het dan kan gaan bestellen in de shop hier om de hoek :? :? *D
Voor dat geresume en gehamer dump ik de URL in GetRight en dan ga ik lekker :z

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

LeechFTP rules, lekker oud en het werkt ;). en BitBeamer is de opvolger ervan, Helaas heb ik daar nog weinig kennis mee kunnen maken. hmm.... denk dat ik het zo ff ga proberen....

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:41
Op vrijdag 12 juli 2002 08:15 schreef ShaDoW het volgende:
LeechFTP rules, lekker oud en het werkt ;). en BitBeamer is de opvolger ervan, Helaas heb ik daar nog weinig kennis mee kunnen maken. hmm.... denk dat ik het zo ff ga proberen....
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! LeechFTP Rulez! ;)

• _janlugt_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 09:50
Op vrijdag 12 juli 2002 07:31 schreef knakworst het volgende:
Smart ftp.

Beter dan cute en WS, helemaal (legaal) gratis.

http://www.smartftp.com/
Precies, SmartFTP werkt heel erg makkelijk en heeft veel functies, er is een mogelijkheid om met meerdere servers tegelijk te verbinden, resume functie, je kan zelf kiezen of je meldingen van van alles en nog wat wilt, enz.

Samengevat: een uitstekend freeware-programma!!!!
Op vrijdag 12 juli 2002 08:15 schreef ShaDoW het volgende:
//offtopic
jij heb FUCKING veel opslagruimte!!!!! wat zijn die massive's?

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-04 16:16

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Op vrijdag 12 juli 2002 07:19 schreef Lute het volgende:
Ik weet niet zeker of ie dat gene doet wat jij precies wil, maar WS_FTP Pro is in mijn optiek toch één van de meest uitgebreide FTP cliënts.
:Y)

Had eerst Cute_FTP, maar nu gebruik ik (ook) WS_FTP Pro 3.0 en die bevalt uitstekend.
O, ja, beide met eigen licentie.
Pagina: 1