Toon posts:

Geluid van een SOF2 demo opnemen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al met 'cl_avidemo 30' een stuk uit een demo opgenomen en al die jpg screenies in een avi gezet en werkt goed enzo maar ik wou het geluid ook graag hebben...

Dus ik d8 ik speel gewoon die demo af en dan neem ik het geluid op met die record troep van MS, maarja hij neemt niets op :'(

Hoe kan het geluid uit een SOF2 wel capturen ?

Ja, ik heb goed ge-searched maar niets leverde wat op...

Verwijderd

Een demo :? tis nog vroeg maar ik snap hem niet, iets wat je zelf gespeelt hebt? Dan lijkt het me lastig om precies dezelfde geluiden erbij te krijgen namelijk.

Verwijderd

Je moet de recorder wel op de goeie zetten, line-in ofzo, geen idee.. Moet je ff mee kutten

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 20:09

ThaHandy

Discovery Channel

was voor soundkaart hebbie dan?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik zal ff een guide van Quake 3 demo's zoeken, daarin wordt het helemaal behandeld (ook geluid). Probeer anders in de tussentijd google :D

EDIT: Niks tegengekomen, maar ik herinner me iets van een programma dit geluid intern opnam. Je draaide het programmatje gewoon, drukte op record en er wordt een WAV weggeschreven op je harde schijf. Dus dan neemt hij ook het geluid van SOF2 op.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Ff in je geluidssettings het apparaat waarvan ie opneemt op Wave (of Golf als 't in 't nederlands is) zetten. Dan neemt ie gewoon op wat je in games e.d. hoort.
Pagina: 1