Voordat ik deze topic plaatste heb ik eerst de search gebruikt. De antwoorden die daarin voorkwamen maakten me niet zoveel wijzer, maar er zaten wel leuke tussen
. Maar nu naar het pobleem...
Volgens de website van Concepts ICT.
Welke van de 2 het gaat worden weet ik nog niet zeker, maar daar kom ik zelf wel uit en er was wel het een en ander te vinden met de search knop.
Omdat ik al ADSL heb hoeft mijn lijn eigenlijk toch niet te worden omgezet. Dat slaat nergens op toch? Ik heb ook nog een modem van MxStream overgehouden. De Alcatel Speed Touch Home ( getweakt
) dus die hoef ik ook niet te kopen.
Nu het gekloot van KPN's MxStream bijna is beindigd door mij begint het gekloot denk ik nu bij mijn potentiele nieuwe provider. Alhoewel ik niet kan wachten totdat ik zo snel kan downloaden.
Volgens de website van Concepts ICT.
Nu heb ik nog MxStream van KPN bij Planet internet. Ik ben van plan de overstap te maken naar Concepts ICT of Cistron. Ik ga denk ik voor de 7800/512 versie gaOm gebruik te maken van een Concepts ICT ADSL-verbinding hoeft u slechts één abonnement af te sluiten. U krijgt dus ook slechts één rekening. Concepts ICT zorgt voor zowel de breedbandverbinding als de toegang tot het internet.
Voor alle abonnementen geldt dat er éénmalige kosten in rekening worden gebracht van 245 euro.
Voor dit bedrag regelt Concepts ICT dat uw telefoonlijn wordt omgezet naar een ADSL lijn.
Daarnaast zorgen wij vervolgens dat de lijn werkt met de door u gekozen snelheid.
Omdat ik al ADSL heb hoeft mijn lijn eigenlijk toch niet te worden omgezet. Dat slaat nergens op toch? Ik heb ook nog een modem van MxStream overgehouden. De Alcatel Speed Touch Home ( getweakt
Zijn ze gek geworden? Is dat niet iets wat ze voor hun eigen rekening moeten nemen? Zo'n grote operatie aan mijn lijn zal dat toch niet zijn?Daarnaast zorgen wij dat uw lijn werkt met de door uw gekozen snelheid.
Nu het gekloot van KPN's MxStream bijna is beindigd door mij begint het gekloot denk ik nu bij mijn potentiele nieuwe provider. Alhoewel ik niet kan wachten totdat ik zo snel kan downloaden.