Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
het voordeel is juist dat je eigen got veel overzichtelijker maakt. ik neem als voobeeld mij zelf.Op vrijdag 12 juli 2002 01:36 schreef Crash-Override het volgende:
als je er niet naartoe wilt, dan doe je dat toch ook gewoon niet
ik kom bijna alleen maar in nt sa sm en la, als ik die kan samen stellen hoef ik niet helemaal meer naar beneden te scrollen om bij sm te komen (dit noemen ze klantvriendelijkheid
kortom ik ben ee voorstander van dit idee
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
mjah, maar als ja dan es een keer in een van die andere wilt/moet zijn,
moet je weer gaan lopen hannessen
maar ach, we zien wel wat het wordt
ik ben er iig wel benieuwd naar, naar dat nieuwe forum
moet je weer gaan lopen hannessen
maar ach, we zien wel wat het wordt
ik ben er iig wel benieuwd naar, naar dat nieuwe forum
Het lijkt me wel handig om voor het overzicht van de active topics de HK-topics uit te kunnen zetten. ...Misschien een idee..? je krijgt vaak een hoop meuk te zien als je op active topics klikt, terwijl ik daar niet altijd op zit te wachten
Amateurcoureur en fervent banktukker
Verwijderd
Goh daar zul je toch geen RSI aan overhouden? Is dat nou echt zo'n ramp? FF naar beneden scrollen?Op vrijdag 12 juli 2002 01:39 schreef dreamer het volgende:
[..]
....Ik kom bijna alleen maar in nt sa sm en la, als ik die kan samen stellen hoef ik niet helemaal meer naar beneden te scrollen om bij sm te komen (dit noemen ze klantvriendelijkheid)
kortom ik ben ee voorstander van dit idee
Verwijderd
En nog een keer: helemaal mee eensOp vrijdag 12 juli 2002 01:54 schreef El_GringO het volgende:
Het lijkt me wel handig om voor het overzicht van de active topics de HK-topics uit te kunnen zetten. ...Misschien een idee..? je krijgt vaak een hoop meuk te zien als je op active topics klikt, terwijl ik daar niet altijd op zit te wachten
React featurelist op korte/middellange termijn - 2.0Op vrijdag 12 juli 2002 01:54 schreef El_GringO het volgende:
Het lijkt me wel handig om voor het overzicht van de active topics de HK-topics uit te kunnen zetten.
• Templates per categorie, forum, topictype en bericht; net zoals de rechtenstructuur maakt dit het mogelijk om vrijwel alle layouts te realiseren
• Active topics filteren op bepaalde fora
Da's dus een feature die er aan zit te komen.
Ik vind het wel een strak idee, daarom heb ik het ook ingebouwd in mijn GoT-Browser.
Verwijderd
GoT Browser?Op vrijdag 12 juli 2002 10:41 schreef SiHiDa het volgende:
Ik vind het wel een strak idee, daarom heb ik het ook ingebouwd in mijn GoT-Browser.
Programma dat ik aan het ontwikkelen, speciaal voor GoT.Op vrijdag 12 juli 2002 10:57 schreef X het volgende:
[..]
GoT Browser?
klopt krijg je ook niet maar ik zou het gewoon handig vinden.Op vrijdag 12 juli 2002 02:10 schreef hoolie_v het volgende:
[..]
Goh daar zul je toch geen RSI aan overhouden? Is dat nou echt zo'n ramp? FF naar beneden scrollen?
dat active topic idee is inderdaad ook een goed idee
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
in je prefs een nummer kunnen instellen welke binair is opgebouwd.
forapref=63 -> subfora 32/16/8/4/2/1 wil de gebruiker zien, de rest niet.
React kan toch subfora uit/inklappen?
ideetje?
forapref=63 -> subfora 32/16/8/4/2/1 wil de gebruiker zien, de rest niet.
React kan toch subfora uit/inklappen?
ideetje?
Pagina: 1