Toon posts:

Weer een Quantum LCT08 13GB kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanwege het overlijden van mijn Quantum HD ben ik op zoek naar het controlerboardje voor deze schijf (het gaat me om de data).
Wie heeft er zo'n schijf die het nog doet en waarvan ik het boardje kan lenen/kopen (of de hele HD)?
Er zit een Philips chip op, maar op dit forum las ik dat het ook schijnt te lukken met een Panasonic chip. Als de capaciteit en het type maar klopt.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34
probeer de vraag en aanbod eens.
By the way, waarom twee verschillende topics?

Verwijderd

Topicstarter
Is een foutje van mij, sorry.
Ik vond hem later niet meer terug en dacht dat ik hem niet verstuurd had. Toen ik het ontdekte, kon ik geen van beide meer verwijderen.
Ik heb al bijna twee weken een advertentie staan in vraag en aanbod (teab), maar daar reageert niemand op.
Het kan natuurlijk dat al die LCT schijven van Quantum inmiddels de geest hebben gegeven.

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:43
Heb je al geprobeerd om de contacten schoon te maken (de pinnetjes van de HD --> Printplaat)

Zo ja, leg hem eens op een airco, of vries hem eens in in de ijskast / diepvries.

Dit helpt meestal wel. Meestal heb je hierna nog genoeg tijd om nog alle data ervan af te kopieren voordat ie weer is "opgewarmt".

Suc6

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Op vrijdag 12 juli 2002 16:49 schreef lineon het volgende:
Ik heb al bijna twee weken een advertentie staan in vraag en aanbod (teab), maar daar reageert niemand op.
Het kan natuurlijk dat al die LCT schijven van Quantum inmiddels de geest hebben gegeven.
Tja, toch gaat deze helaas voor je op slot.. 't is en blijft een V&A topic..

Dit topic is gesloten.