Toon posts:

To hot to handle?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:
Ik wil graag een koffermod (gamma model, binnenkant hout, buitekant (helaas) plastic model. Was helaas nog de enige) maken met daarin de volgende kacheltjes:
- AthlonXP 1800 of hoger
- GF4 TI4200.

Nu had ik gedacht om een fan op het agp slot te laten blazen en een op het koelblok van de cpu (met convertor, standaard koeler op koelblok sloop ik er dan vanaf) en ergens twee fans weer de lucht naar buiten laten blazen.
Iemand raade mij aan om een voeding met zo'n fan die lucht actief aanzuig te kopen.
Maar toch ben ik bang dat ik em niet koel genoeg krijg, zeker niet met de dvd (en als het nog past brander) en de 7200 schijf.

Ik heb wat rond zitten zoeken tussen alle posts maar ik heb niet direct een post gevonden die mij verder kon helpen.

Moet trouwens het schuim dat in zo'n koffer zit erin of eruit? Mij leek eruit om het koeler te houden maar in alle koffermods die ik zie zit ie er nog gewoon in.

En ja, ik weet het ResetTim heeft een kofferguide gemaakt.
Alleen is die niet te vinden op zijn website.

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 22:43
welkom
als je 1 fan voor de case airflow houd lijkt mij dat genoeg.

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, maar ik ben bang dat met die houten (ietwat kleine) kast ook deze GF4 naar het grote modem in de lucht verhuist.
Samen met de Athlon.

En tnx. Kwou al langer joinen.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

gewoon zorgen voor een goeie airflow, ene kant in, andere kant uit.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dus dat ik bang ben dat de airflow niet genoeg zal zijn in de ietwat broeierige kast.
Maar heb jij mischien een idee hoe ik een goede airflow krijg?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

ermm als je ff een schets geeft van wat je kastje wordt en hoe alles daarin komt dan kunnen we antwoord geven..

ennuh is stilte een vereiste?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 07:44
Op donderdag 11 juli 2002 23:41 schreef ShadowDragon het volgende:
Het probleem is dus dat ik bang ben dat de airflow niet genoeg zal zijn in de ietwat broeierige kast.
Maar heb jij mischien een idee hoe ik een goede airflow krijg?
Dan doe je ff de koffer open :P
Je zou ook een paar lucht gaten ergens (verst van je cpu en gpu af) kunnen maken en dan een extra outtake er bij nemen (+ eventuele intake maar 1 outtake xtra zal wel voldoende zijn).

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Topicstarter
http://members.ams.chello.nl/m.vangeloven/downloads/schetsje.bmp

Legenda:
1,2,3 & 4 zijn fans.
Waarbij 3 & 4 mischien beter naast elkaar dan onder elkaar kunnen (als ik maatje 6 ipv 9 pak)
5)dvd
6)hd
7)brander (als ie past, hd overleeft, etc)
8)voeding

Nope, geluid maakt nix uit. Ik zat te denken aan delta's.
Voor mijn part maakt ie horen de overburen dat ding.
Hij staat toch niet eeuwig aan.
Pagina: 1