1out- of 1intake, maakt geen verschil uit, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Ik heb hier dus een ATX kast maar zonder blowholes, ik heb dus een outtake in mijn voeding (maar waar haalt ij zijn intake vandaan als er allemaal kabels en CDROM voorzit???? :?) Ik heb nog 1 case fan (ja eik2). Als ik 1 case fan als outtake zet dan blijft mijn temp op maximaal 51 graden (Duron 1,2Ghz) Zet ik deze casefan als een intake (voor onder) dan blijft mijn temp nog steeds hetzelfde. :? Hoe kan dit?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

ik denk dat je 1 outtake achter in moet hebben EXTRA dus naast die van je voeding en nog 1 voor in

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Op donderdag 11 juli 2002 22:47 schreef ND het volgende:
Ik heb hier dus een ATX kast maar zonder blowholes, ik heb dus een outtake in mijn voeding (maar waar haalt ij zijn intake vandaan als er allemaal kabels en CDROM voorzit???? :?) Ik heb nog 1 case fan (ja eik2). Als ik 1 case fan als outtake zet dan blijft mijn temp op maximaal 51 graden (Duron 1,2Ghz) Zet ik deze casefan als een intake (voor onder) dan blijft mijn temp nog steeds hetzelfde. :? Hoe kan dit?
volgens mij heeft een Fan onderin je kast nou niet echt direct nut voor je Proc te coolen, aangezien hier dus geen koude lucht zal komen.

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 22:53 schreef Dannyke het volgende:
ik denk dat je 1 outtake achter in moet hebben EXTRA dus naast die van je voeding en nog 1 voor in
Ik heb dus 2 casefans (waarvan er 1 er dus inzit (zoals beschreven) Doe ik de 2e voorin/onder als intake dan helpt dit ook niets (dat komt denk ik omdat er NAUWELIJKS lucht kan worden aangezogen, geen blowhole, frontje ervoor + wat kabeletjes..... :7)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??